duminică, 21 martie 2010

Vand loc in iad :)

Eram cu Luci cu o tricicleta pe un trotuar ingust. El impingea tricicleta din lateral in timp ce eu ii tineam biberonul sa bea ceai.

Din fata mea vine o baba, toata imbracata in negru, trupul continuandu-se capului astfel incat din departare greu faceai diferenta dintre ea si un tanc. Baba se uita dezaprobator la noi. Eu ma feresc, il dau si pe Luci in spatele tricicletei ( pentru siguranta, chit ca mi se parea ca ar avea destul loc) si imi cer scuze (n-aveam de ce, dar eu asa fac de obicei. prost obicei). Zice si ea suspinand:

- Lasa ca in iad o sa fie mai mult loc !
- N-as paria pe asta! Suntem in 2010...
- Cand a venit Iisus el a eliberat tot iadul! Iadul era plin ochi (de unde deduc eu ca nu mai incapeau si probabil el se simtea singur in rai)
- Pai daca i-a eliberat pe toti din iad, mai bine ma duc acolo decat in rai printre toti criminalii aia eliberati :P
Baba da dezaprobator din cap.

In alte circumstante ma intrebam ce s-a intamplat, daca ceva era in neregula cu mine  sau cu copilul de-a sarit baba direct cu dezaprobari si iad intr-o discutie cu o necunoscuta. Acum insa m-am invatat. E duminica. La pranz... 

9 comments:

Anonim spunea...

Probabil baba tocmai iesise de la biserica si avea predica proaspata in memorie. Oricum din judetul nostru nimeni nu ajunge in iad, doar avem lumina adusa direct de la Ierusalim :)
Nu merg pe la biserica dar din cate am inteles indirect de la rude la ortodocsi se iarta orice, totul e sa dai destui bani la popa si ajungi sigur in rai (auzisem ceva cu o treime din venit)

Pe un cu totul alt subiect, nu stii de unde se pot cumpara ochelari 3d? Mai de mult se gaseau pe la tot felul de buticuri dar nu aveai ce face cu ei. Acum sunt si pe Youtube 3d-uri

BlindGirl spunea...

( off-topic: @Anonim: daca esti sucevean, cauti intai pe forumurile din Suceava de vanzare obiecte .. si daca iei imi zici si mie daca is ok, ca eu inca n-am vazut vreodata prin din astia http://www.forumsuceava.com/ochelari-3d-red-cyan-filme-jocuri-3d-stoc-nou-t26667.html Daca vrei vezi ca userul cu ochelarii aia vinde si pe okazii.ro)

Ruxi spunea...

nu-nţeleg bătrânele care discută pe stradă despre dzeu şi sunt sigur că ele sunt făr de păcat şi vor ajunge în rai doar pentru că se duc la biserică.

Anonim spunea...

cititi blog-ul intreg, destul de bine

Anonim spunea...

frumos, mi-a placut. poate faci o colaborare cu nenea asta http://ziuaveche.ro/societate/cultura/1220-avanpremiera-romanul-lui-ioan-grosan-sighisoara-annelise-m-i

Anonim spunea...

Am gasit si mai ieftin vezi3d.blogspot.com dar inca nu am facut comanda. Nu pot sa cred ca in orasul asta cu mii de magazine nu gasesc asa ceva.

BlindGirl spunea...

Nu stiu cum dar mi-a disparut un comentariu... cineva zicea ca : (citez poate inexact)prin neamt daca mergi intr-o scoala in ciclu gimnazial fetele toate vor sa se faca "maici", asta e idealul lor...

Da, intr-adevar e o problema grava si daca vor trai in incultura asta si nu vor citi/cerceta altceva practic nu stiu daca sa le plang de mila.
Insa daca ies nitel din ograda si pun mana pe scrieri diverse, vad ca altii gandesc altfel si, daca mai au si 2 neoroni, sigur or sa treaca peste aberatiile popilor!

Eu am jumate de familie calugari, preoti, calugarite, dascali si de mica eram dusa cu autocarul in pelerinaje la manastiri...

Totul era imbracat in sarbatoare doar cand venea vorba de biserica acolo se afla linistea, adevarul absolut, etc, etc (alte barbi cunoscute).

Si eu voiam sa devin maica la varsta lor!!! Dupa aia m-am desteptat si mi-am dorit o familie, ceva real cu bucurii si satisfactii reale, cu suparari reale, nu tragisme si posturi si rugacini la persoane inchipuite.

Cristina spunea...

Pfff...care era deci problema babutei, ca eu tot nu inteleg? Ce nu-i ajungea?:))Probabil credinta...

† Calatorintimp † spunea...

De ce sa vinzi locul din iad?...Iadul e o componenta a judecatii divine...comparabil cu puscaria in viata pamanteana....eu sincer nu as renunta pentru nimic in lume la locul meu "caldut"
din iad...imi asum responsabilitatea faptelor mele atat pe pamant cat si in ceruri cand voi ajunge (daca voi ajunge)...sunt un calator in timp...arogant din nastere ,coleric de cand ma stiu,mint noaptea si uit ziua iar pentru diversificare am facut si un copil unui inger...de atunci am suferit o metamorfoza comparabila cu cea a fluturelui....uneori visez ca ma culc sub aripa unei buburuze ascultand muzica ambiental black ,iar gandul zboara la anii cand preludiul nu il considera nimeni persuasiune.