miercuri, 6 februarie 2008

Articole vs comentarii

Mi se intampla deseori sa comentez mai mult decat scriu la mine pe blog.

De ce? Simplu. Unele articole din blogosfera imi plac atat de mult incat simt nevoia sa povestesc si eu experiente similare, sa spun si eu ceva. Ca parca mi se dezleaga limba la taifas.

Si cum n-as fi discutat despre acel subiect daca nu era articolul ala fain de pe alt blog, mi se pare corect sa scriu direct acolo, sa spun si eu una de-a mea, ca la o sezatoare. Ca asa ma simt eu cand comentez pe bloguri. E o sarbatoare sa gasesti oameni cu diferite pareri, argumentari, experiente. Si daca ei le impart cu tine, sa le imparti si tu cu ei.

E frumos, si uneori, eu una incep sa scriu, si imi vin tot felul de amintiri si idei in minte si scriu pe cate un blog cate un comentariu luuung frate, mai lung ca al mai lung articol al meu pe blogul personal. Totul depinde de cat de mult imi place articolul si cate lucruri cred eu ca am in comun si tin sa le zic pe tema data.

Asa am patit azi, pe blogul lui Someone, la un articol despre acvariu personal si vanitatea la fel de personala. Si fiindca mie mi-a placut asa mult, am zis sa vi-l recomand si voua, cititorilor mei care va intrebati adesea pe unde umblu..

1 comments:

Marius spunea...

http://blogatu.blogspot.com/2008/02/blog-review-blind-girl.html
Uite review :)
BTW, interesant proiectul tau