joi, 13 martie 2008

Convertor multimedia

Saptamana trecuta mai multi cunoscuti m-au tot batut la cap ca vor sa-si puna filmulele pe telefonul mobil si la ei sunt .avi si au nevoie de un .3gp sau alte extensii mai ciudate. Ca trebuie sa schimbe fps si alte chestii si nu stiu ce program i-ar ajuta si daca e greu... Asta dupa ce cu o saptamana inainte m-au zapacit niste amici cu vesnica intrebare de conversie word .doc in .pdf si alte minuni. Ca sa nu mai vorbim de cei innebuniti dupa audio. Sau de cei ce-au avut de-a face cu o arhiva intr-un format necunoscut. (Raspunsul e simplu si foarte usor de folosit fara sa instalati chestii stufoase.)

Asa am realizat eu ca multi dintre utilizatorii de internet de ani de zile nu stiu ca exista mai multe site-uri unde uploadezi fisierul si iti face el conversia in ce vrei tu, cu ce setari se pot face pentru respectivul tip de fisier. Totul online, rapid, gratis, fara sa downloadezi nimic si sa instalezi programe in calculator si sa inveti sa le folosesti. Eviti astfel sa instalezi tot felul de convertoare necunoscute caci e posibil sa te procopsesti cu ceva spyware... Si decat sa iei 1001 convertoare din formatul x in y si y in z si tot asa, sa iti incarci sistemul de operare cu tot felul de minuni, daca ai acces la internet (ca daca n-ai nu citesti articolul asta) poti face conversia din cateva clickuri.

Site-ul pe care il folosesc eu pentru a converti dintr-un format intr-altul este media-convert si accepta fisiere pana in 150 MB. Pana acum mi-a servit foarte bine la orice transformare, nu mi-a trebuit altceva. E foarte util si cand sunteti in deplasare caci poate converti si fisiere .psd, .eps, etc. ;) Daca dati un search in google veti gasi si alte convertoare online sa aveti la alegere. Sper ca v-am fost de ajutor!