joi, 10 aprilie 2008

Revenire

Dupa ce o viroza m-a tinut in pat destul, am vegetat si am descoperit ca in ultima vreme cele mai bune filme scoase sunt cam proaste. Da, caci cu ocazia bolii am reusit sa vad si eu niscaiva filme ce mi-au fost recomandate in ultimul an.

Dezamagirea cea mai mare a fost cu mult-prea-laudatul Stardust in care am avut ocazia sa-l vad pe Robert De Niro travesti cu portjartiere si inimioare facute cu ruj si pe Michelle Pfeiffer smulgandu-si smocuri de par din cap. Filmul se pare ca nu a fost o parodie intentionata la utimele filme de fantezie ( bazate pe povesti cu vrajitori) dar asa a iesit. Doar daca il priviti din unghiul asta o sa fie distractiv, ca daca vreti sa il comparati pe bune cu mai marii genului gen Harry Potter si Lord of the Rings tot parodie iese.

Dupa ce am vazut recomandari de seama din aparitiile ultimului an am ramas cu un gust amar asa ca am trecut la vizionat comedii pe HBO. Asa incepusem sa ma intreb daca am devenit eu brusc o persoana lipsita de umor sau s-au tampit astia si in loc de adventure/drama/thriller scriu comedy sa atraga fraieri ca mine.

Pana la urma, ca sa-mi revin dupa multiplele socuri incasate m-am intors la filmele vechi si la filmuletele amuzante cu liceeni si studenti. Astea din urma mergeau ca unse in starea vegetala in care ma aflam.

Dupa cateva zile in care uram leguma din mine am zis ca trebuie sa incerc sa-mi reiau activitatea si sa incep lejer, cu un Heroes 3 si un Diablo II LOD cat sa inlocuiesc patul cu calculatorul dar sa nu fac exercitii prea complicate pentru creierul meu adormit. Asa am ajuns sa ma plictisesc de Diablo si sa ajung la tot felul de moduri. Ancestral Recall a fost unul simpatic dar m-am plictisit ca dadea aceleasi seturi si uniquri la monstrii cheie, Eastern Sun ala vechi inca il mai joc iar ala nou mi se pare prea complicat, sunt prea multe lucruri noi de invatat.

Acum sunt mult mai bine asa ca am trecut la citit feedul, scris pe blog si jucat scrabble online. ( Ca o paranteza, de cativa ani buni pe isc.ro este un joc de scrabble online gratis si simplu de folosit - WordBiz, unde tot timpul gasesti jucatori online in orice limba doresti sa joci. Ba chiar mai ai onoarea sa joci cu membrii Federatiei Romane de Scrabble care incurajeaza noii veniti. Acolo sunt tot BlindGirl si joc asa cum scriu si pe blog din placere, din cand in cand.)