sâmbătă, 27 februarie 2010

Ne-mprietenim si pe facebook

 Vazusem la Denisuca aia cu profa de mate si m-am gandit sa caut pe facebook...  aaa. scuze, sa caut ce alte variante mai sunt, ca tot primisem deja cateva (am adunat de pe computer games, yahoo messenger, mail si un site funny pe unde mi-am gasit si fotografiile mele - de unde am tras concluzia clara ca atunci cand faci o poza super funny sau scoti un banc traznet nu ai cum sa nu-i dai frau liber, ca e impotriva vantului sa le opresti)


Eram la coada la impozite si ghici cine se aseaza in fata mea? Primul Ministru! Ma gandesc “Oare cum sa ma bag in seama fara sa il strang de gat, sa par disperat?” Si imi vine in cap numele lui adevarat. BOC. Il caut pe FaceBook, ii recunosc poza, ii umblu pe profil pe acolo si vad ca e fan… ghici ce frate? IMPOZITE. Ce fac? Soptesc: “ce ar merge o impozitare suplimentara acum”… la fix cat sa ma auda. Ba si scoate o ordonanta frate, ma impoziteaza, ne imprietenim si pe FaceBook, foarte tare.

Vedeti colectia intreaga:


Eram in avion…ma plictiseam..Si ghici cine se aseaza langa mine?…[Mutu frate] Ma gandesc cum sa ma bag in seama fara sa par un fotbaliator disperat…si-mi vine-n cap prenumele lui…Adi…il caut pe Facebook..ii recunosc poza. Ii umblu pe profil. Si vad ce-i place. Ghici ce ? Mariana frate…Ce fac.. Soptesc ” Bai ce-ar merge un joint acuma” cat sa ma auda. Bai si scoate punga frate…facem 3 liniute …ne facem praf….Ne imprietenim si pe Facebook
 

 
 
Eram pe autostrada.Si ghici cine se aseaza in fata mea?[Politia frate] Ma gandesc eu ce sa fac sa scap de amenda. Vad numele agentului, il caut pe Facebook. Ii recunosc poza. Ii umblu pe profil. Si vad ce-i place .Ghici ce? MITA frate. Ce fac… Soptesc. “Bai ce-ar merge o spaga acuma” cat sa auda. Bai si mana grebla se facu’ mi-a luat toti banii. Ne imprietenin si pe Facebook.


Eram in tren si ghici cine se aseaza in fata mea...Mike Tayson frate. ma gandesc cum sa ma bag in seama fara sa par un fan disperat si mi-a venit in minte de unde-l? stiu...il caut pe facebook il recunosc si vad ca-i place boxul...ce fac...soptesc "ba ce-ar merge un box acum" da fix cat sa ma auda...si scoate manusile frate...ma bate de ma cac pe mine...ne imprietenim si pe facebook...foarte tare frate!!!


Eram in cazino... Nu mai aveam un chior in buzunar... Si ghici cine se aseaza in fata mea? Fane Spoitoru... ma gandesc eu cum sa ma bag in seama fara sa-mi rupa doua picioare si o mana, si-mi vine in cap numele lui... Vasile Ion... Il caut pe facebook... ii recunosc poza... ma mai uit pe acolo sa vad ce-i place si ghici ce? ii place sa dea bani cu camata... si soptesc "baaaaai ce-ar merge 40 de mii acum sa dau o gheara". Bai si scoate 100 de mii frate din buzunaru' de la spate. Dau o gheara, el imi taie o ureche... si ne imprietenim si pe facebook...

 

 
Eram pe autostrada.Si ghici cine se aseaza in fata mea?[Sexy Braileanca] Ma gandesc eu cum sa ma bag in seama fara sa par un fan disperat. Si-mi vine-n cap numele ei real Florina. O caut pe Facebook. Ii recunosc poza. Ii umblu pe profil. Si vad ca-i place .Ghici ce?Sexul. Ce fac... Soptesc. "Bai ce-ar merge un oral acuma". Bai si imi deschide slitu...Se pune sa s**a. Ne imprietenim si pe Facebook. Foarte tare frate!


Eram in discoteca…dansam..Si ghici cine vine langa mine?…[Guta frate] Ma gandesc cum sa ma bag in seama fara sa par un manelar infect …si-mi vine-n cap numele lui… Linguraru…il caut prin Recycle Bin…ii recunosc poza. Ii umblu pe profil. Si vad ce-i place. Ghici ce ? Maneaua frate…Ce fac.. Soptesc ” Bai ce-ar merge o manea acuma” cat sa ma auda. Bai si scoate acordeonu…latram amandoi … imi ia banii….Ne imprietenim si pe Facebook. 

4 comments:

gobgel spunea...

Mersi frumos pentru ce ai scris aici, am ras pe bune. Traiasca twitteru, ca acolo am gasit link inspre aici :p

Malpraxis spunea...

doamne fereste! am lesinat de ras la aia cu tyson =)) =)) aia e un fel de bancuri cu chuck norris =))

Andra spunea...

Foarte misto ce ai scris. Ar merge la fix de un spoof.

Unknown spunea...

Eram in parc, citeam o carte si ghici cine se aseaza in fata mea? Chuck Norris!
Ma gandesc eu cum sa ma bag in seama fara sa par un fan disperat si imi vine in cap un picior de-al lui. Si imediat imi aduc aminte ca l-am vazut pe Facebook. Il caut pe net, ii verific profilul si vad ca ii plac, ghici ce frate? Artele martiale! Ce fac?
Soptesc: “Bai ce-ar merge acum un roundhouse kick !”, dar fix cat sa ma auda.
Ba, si se ridica de pe banca, se da de 3 ori peste cap, apare gata costumat in kimono si-mi arde instantaneu 2-3 palme cu laba piciorului. Nu mai apucam sa ne imprietenim pe Facebook, pentru ca de fapt, Chuck Norris nu are cont pe Facebook, ci Facebook are cont pe Chuck Norris. Foarte tare frate!