marți, 27 aprilie 2010

Despre facebook

(dupa o pauza cat sa ma detasez si sa privesc problema cat de cat obiectiv..)

Eu din curiozitate mi-am facut cont pe facebook (si de farmville ca nu intelegeam ce joc mirif de viata la tara poate fi atat de captivant)... si am vazut ca toate cunostintele mele primesc zilnic numarul norocos, cat la 100% vor fi norocoase (asta fiind alta aplicatie decat prima), cate vreo 2 horoscoape (love si generalizat), mai au o tanti care citeste intr-un glob, un sfat de la domnu' (da, socializeaza pe facebook si el... pentru aia care stau singuri in tren si se gandesc ce-ar merge o rugaciune :)), etc

Poate e ok sa faci niste chestionare stupide sa-ti zica ca semeni cu Madonna (la varsta) ca te ajuta la moral... dar cu cat depinzi mai mult de astea ajungi sa cazi mai mult cand te uiti in oglinda si vezi realitatea. Sau te desprinzi cu totul de real, iti creezi o proiectie eronata de ce ai vrea sa fii, de ce iti place din chestionare, horoscop, etc.

Parerea mea e ca in timp astea duc la orbire... cam cum se intampla si cu Dumnezeu... toti se simt reconfortanti la gandul ca cineva ii iubeste asa cum sunt si vegheaza asupra lor si cand trag apa la buda, iar drumul din buricul universului pana dai cu fundul de pamantul asta real doare rau de tot :)

(Teoretic poti da hide din feed la ce nu te intereseaza, dar aseara am dat hide la peste 300 de aplicatii de-astea si azi iar era plin feedul de altele...asa ca am zis ca, chit ca imi place sa ma pierd in lucrurile marunte, o sa caut lucruri marunte mai importante si cu satisfactii pe masura pentru relaxarea mea viitoare.)