duminică, 1 februarie 2009

Dansand in criza

Ca tot criza scoate cele mai bune bancuri.

Daca o mai tine criza economica tot asa, vor mai ramane doar doua banci: banca de sperma si banca de sange.
Cand vor fuziona, noua banca se va numi The Bloody Fucking Bank

Si o intrebare care ma framanta ca nu de alta dar vreau sa stiu daca sunt singura care gandesc asa... ca in viziunea mea campeneasca eu asa vad lucrurile si orice as face nu pot sa le vad altfel.

Despre ce e vorba? Despre muzica si dans. Ca daca la un vals sau la un tango iti imaginezi niste lucruri numai cand le auzi, de la dragoste la pasiune ...altfel sta treaba cand te gandesti la niste muzica populara romaneasca sau la alte ritmuri "saltarete".

Eu oameni buni, de cand am invatat cativa pasi de dans asociez ritmul muzicii cu dansul care i se potriveste. Si la populara ma apuca rasul. Instant. Pentru ca, desi eram slaba cand am invatat pasii de populara (acum ma resimt dupa sarcina), tot ma distra stilul de dans in care toate chestiile "saltau". Parca fetele, care mai de care mai rubiconde si mai pline de slaninute rozalii joaca si le arunca de colo colo, intr-o veselie mare. Ca si 100 de grame daca sunt peste greutatea ideala, tot fac "distractie" pe muzica populara si "salta" si sar in toate directiile. Oricum toata lumea e fericita cand danseaza populara, nimeni nu-si face complexe ca mai salta si alte lucruri odata cu slana, lucruri ce distrag barbatii complet de la orice altceva.

Mai sunt dilii ca mine care se amuza gandindu-se cum salta lumea dansand populara?

3 comments:

Mircea Vaduva spunea...

Politistul dezbracat: De ce ma fluiera lumea? Am trecut pe rosu?

puisorul cufurit spunea...

Pe mine nu ma amuza. Respect muzica populara, dar sa fie muzica buna, traditionala, cu vechime. Nu-i respect pe toti ciumpalacii care cica sunt cantareti de muzica poplara, in schimb lalaie tot felul de aiureli ca sa danseze grasii (ca tot veni vb de slana) la nunti. Imi place, de exemplu, Grigore Lese.

BlindGirl spunea...

@puisoru': si eu tot de aia veche zic. De la traditionala la sarbe si altele. Ca astia grasi nu danseaza in stilul ala de populara, nu pot sa sara de pe-un picior pe altul cu toata greutatea.. astia grasi numa' se fac ca danseaza dar doar pocnesc din degete ca la manele. Cand sari de pe-un picior pe altul si te lasi cu toata greutatea de pe-o parte pe alta, atuncia salta toate cele.