marți, 17 februarie 2009

De prin casa adunate

Papagalii mei au tulburari de personalitate, unii se cred caini si imi mananca snururile de la adidasi iar altii se cred gaini si s-au apucat de facut oua non-stop.

Ala mic e tot mai zvanturat si o sa pun poze in curand sa vada toti prietenii deodata evolutia, ca si asa nu am timp sa discut cu fiecare in parte.

Si cand credeam ca a scapat lumea de nebunia cu undele daunatoare, torser si alte prostii, iar primesc link la vrajeala aia cu telefonul mobil. Se pare ca a facut furori si toti au crezut (ca deh, e video, deci vezi cu ochii tai:))- principiu dupa care poti prosti usor prin youtube lumea si mai risca si vreo televiziune sa se friga).

Tineti minte viralul de la Cardo Systems cu popcornul facut cu telefoanele mobile? Mda. A prins. Dar intr-un fel cu totul neasteptat. Adica la romani, ca de obicei a raspandit panica. (cunoasteti deja episodul - pasapoarte biometrice = 666 = apocalipsa... tot asa si telefoane mobile = iradiatii = microunde = ne ard creierii si oasele=infricosator...)

Deci daca vreti sa vedeti cum se poate face sa va distrati cu amicii panicati, uitati aici "making of" :

Cell Phone Popcorn Hoax Revealed. - The best video clips are here
eu una nu ma risc sa umblu cu cuptorul de microunde ca n-am nici cele mai elementare notiuni ca sa fac ce face ala acolo.