vineri, 1 mai 2009

Femeile sunt atrase iremediabil de bucătărie

Chiar dacă acum nu îmi daţi dreptate, mai devreme sau mai târziu o să îmi daţi.

Pentru bărbaţii ale căror neveste încă nu şi-au descoperit talentul lor ascuns şi chinuitor (că dacă nu găteşti ceva e ca şi cum un artist n-ar compune/picta)le dau ghidul de mai jos:

1. Încercaţi să vă atrageţi consoarta cât mai des în zona aceea. Poate începe prin a spăla mai multe vase, e bun şi asta pentru acomodare.
2.Faceţi-o să se simtă confortabil acolo.
3. Lăudaţi-i munca depusă în bucătărie (chiar dacă face fimo sau măşti de faţă :))
4. Dacă încă n-a dat rezultate, treceţi la procreere.
Indiferent cât de puţin timp liber va avea cu bebe mic, îl va petrece în bucătărie preparându-i celui mic câteva feluri proaspete de mâncare pe zi. Apoi alte câteva ore hrănindu-l...
Acum este în largul ei la bucătărie. A amestecat câteva ingrediente, ăla mic nu e foarte mofturos încă (n-are gusturile formate) şi ea prinde curaj.
5. Lăudaţi primele reţete. Oricum va evolua de la o zi la alta...

Poftă bună!

La mine trebuie să recunosc că un rol deosebit l-a jucat blogul Laurei Adamache unde am salivat mult şi m-am mirat de cât de simple păreau (şi chiar s-au dovedit a fi) unele reţete.( A se vedea reteta de pizza la tigaie in 8 minute!!)

dorayaki clatite clătite japoneze-daţi click ca să salivaţi mai bine.

Zilele astea am făcut tarta cu căpşuni, biscuiţii crocanţi cu mălai şi clătitele japoneze. De la primele două n-am poza că n-am avut acumulatorii încărcaţi şi s-au şi terminat extrem de repede.

dorayaki clatite japoneze -daţi click ca să salivaţi mai bine.

O precizare: Dorayaki sunt foarte consistente (ies 8 din 4 ouă şi faţă de pancake-urile obişnuite nu conţin lapte care să le facă mai pufoase/lejere) Nu le mâncaţi seara şi nu treceţi nicicum de 2 bucăţi!

dorayaki clătite japoneze

6 comments:

Delia Theodorescu spunea...

Delicoase pozele, si e cam adevarat ca femeile au o inclinatie iremediabila spre gatit, cu toate astea se spune ca barbatii ar fi cei mai buni bucatari

Omu' legii spunea...

e o greseala in titlu... si da as manca fara incetare asa ceva. Imi place sa fiu gras. :)

am un anunt pe blog...poate ma puteti ajuta.

Amalia spunea...

Imi plac pozele foarte reusite :), bravo pentru executie ... de la Laura toate retetele sunt bune !

LauraAdamache spunea...

Draga mea abia acum am reusit sa te vizitez pentru ca am avut o perioada cumplit de aglomerata. Absolut superb articolul tau draga mea si ma bucur din toata inima ca te-au inspirat retetele mele. Dorayaki tai arata magnific si tare posfta mi-ai facut cu pozele tale. Te pupic si multumesc pentru cuvintele tale!!

puisorul cufurit spunea...

Inca n-am avut norocul sa am o prietena atrasa iremediabil de bucatarie. Credeam c-asa ceva nu exista. Sunt surprins sa aflu ca mai am o sansa la o viata decenta dpdv culinar...

neuro spunea...

mama, ce bine arata!