sâmbătă, 21 februarie 2009

Diverse

Stiati ca daca in blogger scrii titlul si dai enter publica articolul? :) (Asta pentru cei care primesc in feed intai articolul asta gol :D)

S-a inceput o mica dezbatere (mare o fost mai mult pe yahoo ca putini vor sa comenteze pe blog, din pacate) la comentarii, aici - despre evolutia SF-ului. Simtiti-va liberi sa va spuneti parerea.

Din blogosfera:

Denisuca zice ca hypermarketurile nu sunt verzi. Asa ma gandeam si eu dar ziceam din alt unghi decat ala cu becurile. Din discutia mai veche si mai batatorita cu plasticul. Ca in ultima vreme am cumparat o gramada de lucruri naturale si toate invelite in plastic. De obicei cumpar 3-4 sortimente de fructe, faina de grau, faina de porumb, etc. Daca la inceput am vazut ca au introdus plase ecologice la plecare m-am tot intrebat de ce n-au introdus plase ecologice si la legume&fructe. Sau de ce au trecut firmele la impachetat faina (care se mentine mai bine in saculeti de panza/ hartie) tot in plastic. Sunt locuri unde s-ar putea evita lejer plasticul, fara sa simti vreo diferenta.

Femeia simpla scrie in tabu despre parteneriate gay. Eu nu cred ca i-am inteles vreodata perfect, pentru ca mi-e greu sa empatizez cu ceva ce nu cunosc. Dar nici nu i-am considerat altfel decat oameni. Si am considerat ca merita aceeasi libertate ca oricare altii. Insa toleranta si diversitatea e o lectie grea pentru unii. Multi ar dori ca sa fim toti oi si sa behaim exact la fel si urasc "Europa asta care vine cu idei diavolesti" (ignorantii considera tot ceea ce a altfel ca fiind satanic, rau, evil.). Mai multe despre citatul de la final in urmatoarele articole.

Puisorul cufurit zice ca omul e o fiinta agresiva, ca asta e natura umana si ca trebuie sa ne-o stapanim. Eu inteleg partial ce vrea sa zica dar nu am cum sa fiu de acord, caci experienta personala imi spune cu totul altceva.
Trebuie sa-mi recunosc o mare slabiciune, oricat nu voiam eu s-o marturisesc pe blog. Intotdeauna am avut o sensibilitate/putere de empatie peste normal, in sensul exagerat. Si pe langa ce am scris acolo la comentarii pot sa mai adaug ca am plans la capra cu trei iezi cand i-a mancat lupul. Da, oricat de obraznici ar fi fost, nu meritau pedeapsa capitala :) Asta era la 3 ani. Nu m-am schimbat insa prea mult de atunci.


Ce inima trebuie sa ai sa dai unui tatic disperat o crema pentru bebelusi expirata?
Cu toata lipsa timpului din perioada asta s-ar fi dus taticu' direct la OPC ca nu scapa de gura mea, dar tanti si-a luat masura de siguranta - n-a dat bon fiscal. Pentru sucevenii care citesc, aveti grija cand cumparati de la farmacia de la parterul blocului turn peste drum de MPO. (e intr-o laterala a blocului ala cu antenele GSM, unde pe celelalte laturi sunt Volskbank si Petshop). Daca nu ma insel e pe Str. Marasti bl T1 sau T2, nu stiu numerotarea de acolo. Promit sa editez cu numele exact cand merg in zona.

Later Edit: farmacia care a dat crema expirata chiar stiind ca este vorba de un bebelus se numeste FARMACIA REMEDIA din SUCEAVA si se pare ca strada acolo e tot Marasesti, chit ca e pe colt in intersectia cu Marasti.