joi, 5 martie 2009

Culmea laudaroseniei

Cum e ca atunci cand toti stiu ca mancarea e fara gust, din produse congelate de origine dubioasa (a, da, de McDonald's vorbeam, cred ca toti au realizat din descrierea de mai sus) sa scrii in reclama ca esti "restaurant cu multe meniuri variate, din ingredientele cele mai proaspete" .



Mai bine scriau ca mananci rapid pe drum, bagi un sendviş in 2 minute, ca "hamburgerul" se face clei usor de ingurgitat odata ce ia contact cu saliva. Ca iti "faci plinul" si te saturi rapid. Sau alte chestii ce-ar putea prinde celor ce au intrat o data si au mai si revenit la MCDonald's. Ca pe cei ce cauta ingrediente proaspete si meniuri variate nu prea ii vad in target la fast-food...

Asta nu intra la categoria "reclama minciunoasa", ci mai degraba la reclama pur si simplu proasta. Ca de pacalit nu mai pacaleste pe nimeni.

Descrierea e luata de pe site la Iulius Mall.

Si daca tot suntem la produse alimentare (din pacate)fara aspect placut/culoare/gust deosebit dar cu reclama cat casa si cu efecte nocive direct proportionale, sa nu uitam de Coca-Cola. Isabel ne raspunde la intrebarea: Ce se intampla cu organismul tau daca bei o Coca-Cola acum?

2 comments:

Nine spunea...

"cu multe meniuri variate"

Vai, ce ma amuz, cand citesc chestii de-astea! Daca ai de alege de unde te lauda, si alegi "meniuri variate" din toate posibilitatile... aceste posibilitati chiar nu mai par asa de multe. Meniuri variate? Fascinant... Chiar nu pot sa ma gandesc la alt restaurant care are meniuri variate. /sarcasm

In rest, pare marketing-talk normal... "restaurantul tau preferat". Aham. Am impresia ca a scris totusi Iulius Mall asta, nu departamentul de marketing a lui Ronald. But who am I to say?

Anonim spunea...

Da, probabil, de aceea este