sâmbătă, 14 martie 2009

Diverse

Tastatura in romana de pe diacritice.ro nu functioneaza pe Windows 2003 server. Sau mai bine zis o ia razna de-a binele (am reusit ceva-ceva dar mi-a luat o ora sa scriu un reply la tomata, caracterele fiind dispuse altfel decat descriau ei acolo). Deci inca mai scriu fara diacritice. Exclud din start posibilitatea schimbarii Windows-ului, ca ma impac tare bine cu el, de cand l-am instalat acum 3 ani ;) (asta rezista mai ceva ca linuxul!)


V-am zis ca scriu si pe Twitter, negasind alta varianta sa imi bag status pe yahoo... Sa stiti ca nu scriu acolo de cate ori ma spal pe dinti sau de cate ori schimb pampersii lui Lucian. Nu faceam asta nici pe yahoo messenger.
Mai bag un link la un articol nou sau mai scriu ce gandesc (stiti voi, intrebari din alea "existentiale" de-ti trec prin cap cand stai pe buda sau faci dus). De exemplu, am scris pe twitter textul bold de aici.
Se pare ca Twitter e un fel de offline message de pe yahoo cu gust de blog.

Mi-am facut cont si pe IntenseDebate (ca vedeam comentariile de la ultimul post la orice post pe site la TLP, unde era bagata dracia asta- normal ca nu de la asta era :) se pare ca e o problema la alea cu link din commnenturile din dreapta, cand dai pe jump to)
Si stiti ce-am mai vazut? Ca IntenseDebate a putut sa-mi adauge MyBlogLog-ul adevarat, pe cand Yahoo messenger nu.

Stiati ca ajuns Vanghelie sa faca recomandari pentru postul de ministru al educatiei? Da, cica ministra de acum a fost pusa la recomandarea lui...

3 comments:

Anonim spunea...

Încearcă să foloseşti maparea ("driver") lui Cristian Secară pentru XP:

http://secarica.ro/html/ro_keyboard.html

Sau mai degrabă cea pentru Vista:

http://secarica.ro/html/info_winvista.html
(derulează un pic pagina în jos pînă ajungi la pachetul de descărcat)

În fine, poţi pune diacriticele automat după ce scrii postul fără diacritice. Pentru asta foloseşte softul gratuit AutoCorect:

http://softset.ro/autocorect.html

BlindGirl spunea...

O sa incerc si varianta asta, insa s-ar putea sa fie de la tastatura? Ca unele mergeau, altele erau imposibil de obtinut.

Am o tastatura mica cam in genul celei de laptop, fara numpad.

BlindGirl spunea...

Tocmai am corectat postul Bună dimineaţa! cu softul recomandat de dumneavoastră - AutoCorect şi sunt foarte încântată căci a durat mai puţin de un minut. Şi rezultatul a fost spectaculos! Nimic de reproşat, deşi am încercat ultima versiune, beta.
Între timp am reusit să-mi configurez şi diacriticele şi merge cât de bine se poate, după 7 ani de scris fără ele... Am reuşit direct cu cele ce le pusesem deja de ceva vreme de pe site la diacritice.ro ; cred până la urmă că problema era de la softul tastaturii pus ca să-mi configureze nişte taste suplimentare (mail, home, back, forward, etc). Nu sunt sigură totuşi de unde era problema...