miercuri, 7 ianuarie 2009

BABYDEX -BB de la A la Z

babydex informatii bebelus
Astazi vreau sa va zic de BABYDEX, un blog forte util pentru proaspetele mamici si NU NUMAI. Printre articole dati de carti despre cresterea copilului, aflati cum sa-i alegeti jucariile, cum sa-i curatati urechiusele si nasucul dar dati si peste articole despre cadourile potrivite pentru bebe si gravide sau aflati cum puteti fi o bunica formidabila.

Eu am aflat de acolo ca mi s-a realizat visul, cineva a facut posibila o inventie minunata pentru copii- carioca ce nu scrie pe nimic altceva decat pe suportul destinat ei si nici nu contine chimicale.

Tot de acolo stiu de muzica special gandita pentru bebe (doar ca al nostru se zbantuie pe cantecele alea de leagan si adoarme pe baby einstein.. oricum multumim autoarei ca ne-a spus despre ele). Si multumim si pentru maracas, o sa cautam ca nu-mi plac cum suna zornaitorile obisnuite.

Am mai citit si ca exista autocolante pentru copii ce nu lasa urme pe pereti la dezlipire.(inca n-am gasit ceva frumos, dar caut).

inele dentitie nuk linking shapesAm descoperit linking shapes- inele de dentitie ce se pot imbina... doar ca n-am gasit momentan decat mai groase si altfel, de la nuk. Si sosetele zornaitoare ii voi lua data viitoare, ca deja nu mai poarta sarafane si pantaloni cu tot cu botic. Si inca mai caut panou pliant cu tot felul de desene/texturi simpatic si la un pret rezonabil.

Ce mai, am citit blogul ala cu multa placere si vreau sa-l recomand si celorlalti, ca nu se stie cand veti avea nevoie. :)

Tot datorita lui babydex m-am hotarat din cand in cand sa dau si eu sfaturi desprinse din putina mea experienta personala. Poate gaseste si la mine vreo mamica disperata vreun ajutor la vreo problema. Ca stiu cum e cand ai o problema si citesti tot ce se poate despre, vorbesti cu medicul si pana la urma gasesti chiar tu solutia...deci de azi inauguram categoria - pentru mamici.