marți, 20 ianuarie 2009

Gri

Nu din ala trist de plumb, ci grayscale, multitoned.

alb-negru portret bebelus

Mi-am reamintit ca viata, desi vesela, nu e niciodata colorata. Viata e pentru mine in alb, cu negru doar in punctele esentiale si cu cat mai multe nuante de gri.Asa ca i-am facut si poze alb-negru lui Lucian.

bowes photografy fotograf bebe

Si da, el e vinovatul. Bowes mi-a adus aminte de o viata mai animata ca cea in culori. Bowes, fotograful care se pare ca si-a pus in cap sa ilustreze prin cat mai multe fotografii un citat ce spune ca fiecare copil este unic si nici un bebelus nu seamana cu altul. Aici ii gasiti vechiul blog, iar siteul si blogul nou pe bowesphotography.ca. Enjoy!

1 comments:

Anonim spunea...

salut, faceam curatenie pe blog si am citit comentul tau.
da o tura pe la mine si lasa o parere.
salutari.