joi, 29 ianuarie 2009

Pe la noi...

ninsoare zoom
Ba ploua, ba ninge, ba lapoviteaza. Cerul e gri tot timpul si e cald.( dati click pe cea de-a doua poza pentru un efect ciudat reusit din aparat)
ninsoare zoom

Din ce in ce mai multi porumbei in Suceava, foarte multi in centru, acum si la policlinica si de cateva saptamani sunt destui si in Geroge Enescu la mine, impart mancarea cu gugustiucii.

Nu stiu daca v-am zis ca am urmarit integral (100%) mai demult Star Trek TNG si Stargate (dar aici m-am apucat gresit, intai de ala nou, plin de wraith - Atlantis si dup'aia cand au facut pauza la filmari, am descoperit mai vechiul Stargate SG1 mult mai linistit si mai amuzant)
Ei in SG1 mie mi-au placut glumele lui O'Neill si cand l-au schimbat cu Mitchell mi se parea ca filmul pierduse tot farmecul, devenind yet another SF.

Tot in intrziere am dat azi si peste Stargate Continuum, lung metraj. Acum sunt in pauza, am vazut jumatate. Pare interesant.
Daca stiti dupa ani de Diablo 2 a aparut Diablo 2 LOD. Ei sentimentul e acelasi si cu Continuum asta. Tot asa, au gasit o contiunare ingenioasa si tot cu Baal ca se stie, asta-i mai rau ca dracu'. Asta pentru intriga... pentru desfasurarea actiunii, tinand seama ca e lung metraj ii arata mai mult mergand printre gheturi, un an ii lasa la vatra.
In pauza asta am ajuns sa ma uit si pe imdb ca am avut senzatia ca am luat-o razna de la atatea SF uri. Mi se parea ca soferul de taxi care l-a dus pe Daniel Jackson era Antonio Banderas. Si ma intrebam si eu daca nu e chiar o "alternate reality "in care Banderas nu mai joaca in filme ci e doar sofer de taxi (ca e clar ca n-ar fi acceptat acum un astfel de rol). Nu, nu e el, e doar un film si ala e alt compatriot de-l sau, Juan Llorens.
Ma duc sa vad continuarea.

Later edit: gata. L-am vazut si mi s-a parut cam slabut. Au avut episoade mai interesante pe parcurs decat "the moovie". Cea mai de kkt faza mi s-a parut aia cu MIG urile. Adica stiti doar ca americanii dezvolta arme in secret, dar rusii nu, ei raman cu MIGuri (din alea de avem si noi si ne ara ogoarele patriei). Normal ca nu au stiut aia de la inceput ca sunt in echipa cu ei, la cum zboara alea e mai greu sa te prinzi..