vineri, 7 mai 2010

Spitalul Sf Maria Iasi

Astea erau conditiile din spitalul de copii Sf. Maria din Iasi. Pacat de personalul bine pregatit si bine intentionat si mai ales de bebelusii si copii ce poposesc acolo, venind deja cu probleme de sanatate.

Am filmat tot salonul, tot era groaznic... dar asta mic a sters din telefon filmul asa ca am ramas doar cu filmul lui cat sa-l trimit rudelor sa vada ca s-a insanatosit copilul pe care medicii din Suceava il considerau mort. 

Nici nu mai voiam sa revad filmul sa-mi aduc aminte prin ce-am trecut,  insa voiam sa inteleaga cititorii postului anterior despre ce anume vorbesc si sa isi aduca aminte de conditiile in care medicii trateaza bebelusii cand intra piosii de ei (de cititori vorbesc) intr-o biserica si pupa icoane de aur. Poate imaginea copiilor nevinovati pe care ii condamna la astfel de conditii vor face ca pe viitor sa doneze cei 2% la smurd sau altor spitale... Spitalul de care vorbesc are vreo 10 etaje si din cate stiu eu doar jumatate de etaj a fost renovata dintr-o donatie.