joi, 20 martie 2008

Cate lucruri ai facut in viata?

Dintre cele de mai jos. Leapsa asta cu lucruri fantastice, normale sau neobisnuite am primit-o de la puisorul cufurit si am o vaga impresie ca au primit-o deja foarte multi, dar incerc s-o pasez si eu spre: Omu' legii ( sa vedem de cate ori a incalcat-o), Bogdan si picsel ca tot m-a lepsuit de curand si tre' sa ii raspund. Daca mai sunt care n-au primit-o inca si vor leapsa asta, s-o ia si-i adaug in lista.

01) Bought everyone in the pub a drink - in anul I, Alba, de ziua mea, la Rockhouse.( acolo toata lumea stia pe toata lumea)

02) Swam with wild dolphins - nu stiu sa inot, au incercat destui oameni sa ma invete dar nici macar la Lacul Ursu n-am reusit sa ma tin la suprafata.

03) Climbed a mountain - unul anume de mai multe ori - Ceahlaul - sa speram ca vor urma si altii

04) Taken a Ferrari for a test drive - aici va linistesc nitel, n-am carnet, puteti conduce linistiti ;)

05) Been inside the Great Pyramid - asta chiar mi-as dori... e de mult pe lista.

06) Held a tarantula - sunt destule lucruri interesante de facut pe lista asta, cui ii trebe "senzatii tari" cu paianjeni?

07) Taken a candlelit bath with someone

08) Said ‘I love you’ and meant it - n-am zis niciodata daca n-am si simtit.

09) Hugged a tree - am si plans cand am vazut defrisari... sigur tin mai mult la copaci si la natura decat la oameni.

10) Done a striptease - da, dar nu ma pricep, imi pierd eu rabdarea si trec la punctul culminant.

Restul pana la 200 daca dati click pe read more.


11) Bungee jumped

12) Visited Paris Da si nu mi-a placut nimic din ce am vazut acolo inafara de muzee si arhitectura... era plin de cacatei de caine, pe strada tinerii erau drogati si credeau ca is cineva asa, iar in discutii francezii sunt foarte superficiali, nu rezista unor dezbateri bazate pe argumente.

13) Watched a lightning storm at sea- marea nu m-a sensibilizat niciodata, o vad pur si simplu ca o imensa intindere de apa si, dupa cum va spuneam, nu stiu sa inot.

14) Stayed up all night long, and watch the sun rise Da, cu prietenul meu ce acum mi-a devenit sot. Era inspre 1 aprilie si soarele ne-a tras teapa si a rasarit dupa nori.

15) Seen the Northern Lights - asta chiar imi doresc nespus de mult sa vad.

16) Gone to a huge sports game

17) Walked the stairs to the top of the leaning Tower of Pisa - nu dar nu stiu daca mi-ar face placere... Nici pe poduri inclinate nu-mi place, de ce mi-ar place acolo?
18) Grown and eaten your own vegetables - da, aveam si eu bucatica mea in gradina la bunica. Dar cum aveam vreo 5 anisori, ma ajuta si buni...

19) Touched an iceberg - aici icebergul suna frumos de fotografiat dar ideea de gheata nu imi place pentru ca e sinonima cu alunecat si rupt gatul la mine.

20) Slept under the stars - tot la bunica la tara unde stele erau si mai aproape, sau asa le simteam eu, ocrotitoare.

21) Changed a baby’s diaper -inca nu, dar cu singuranta o sa schimb destule.

22) Taken a trip in a hot air balloon - iar n-am avut ocazia inca.

23) Watched a meteor shower -n-am avut sansa

24) Gotten drunk on champagne - neah, e buna doar la primele inghitituri.

25) Given more than you can afford to charity - de multe ori am ajutat fara sa ma gandesc daca eu o sa mai am de paine. Amuzant a fost in studentie cand eram leftera si uitandu-ma intr-un restaurant luxos am vazut-o pe cersetoarea careia ii dadusem ultimii bani halind la o masa.

26) Looked up at the night sky through a telescope - iar ceva ce am vrut si stau langa observatorul din Suceava de ceva vreme dar nu m-am nimerit cand a fost deschis.

27) Had an uncontrollable giggling fit at the worst possible moment foarte des, de remarcat in mijlocul discutiei despre tragedia lui Racine

28) Had a food fight

29) Bet on a winning horse

30) Taken a sick day when you’re not ill - ei, si lenea e o boala nu?

31) Asked out a stranger Surpriza mare a fost cand i s-a adresat amicului in ungureste... Dar dupa aia ne-am cunoscut si am aflat ca stia si romana.

32) Had a snowball fight - mai multe

33) Photocopied your bottom on the office photocopier -nu ma tenteaza.

34) Screamed as loudly as you possibly can -nu stiu daca am ajuns la maximul ce-l pot da, dar nu ma caracterizeaza zbieratul.

35) Held a lamb - nu, doar altfel de pui de animale. Sigur voi prinde si ocazia asta.

36) Enacted a favorite fantasy

37) Taken a midnight skinny dip -cum ziceam cu inotatul mai greu.

38) Taken an ice cold bath - gheata nu, dar imi plac baile in apa rece vara. pana la A. Hepburn mai e cale lunga.

39) Had a meaningful conversation with a beggar - si cu tot felul de oameni. De la toti inveti cate ceva.

40) Seen a total eclipse

41) Ridden a roller coaster - nu mi-a placut.

42) Hit a home run - I hate baseball.

43) Fit three weeks miraculously into three days - ? Stiam ca timpul e relativ dar imi scapa sensul expresiei.

44) Danced like a fool and not cared who was looking -mai rar, si nu dansuri de societate, dar la rockoteca desigur, daca ala poate fi numit dans.

45) Adopted an accent for an entire day - si pentru luni intregi.. imi place mult mai ales cel ardelenesc, ca-i mai linistitor.

46) Visited the birthplace of your ancestors - mai mult de bunici nu stiu.

47) Actually felt happy about your life, even for just a moment - mai tot timpul

48) Had two hard drives for your computer

49) Visited all 50 states of USA - as prefera alte lucruri de vizitat.

50) Loved your job for all accounts - da, si actualul job si cel pentru care ma pregatisem in facultate.

51) Taken care of someone who was shit faced

52) Had enough money to be truly satisfied eu ma multumesc cu putin cand e vorba de bani. Asa ca is tot timpul multumita. ;)

53) Had amazing friends Inca ii mai am dar is departe.

54) Danced with a stranger in a foreign country - in Franta, de rev si tin sa zic ca aia sunt ca niste marionete, nici sa discute, nici sa danseze nu stiu. Stiu ca mi-ar place sa repet experienta dar undeva la un party in Italia sau Spania ca aia au un sange mai aprig prin vene.

55) Watched wild whales - la tv :D

56) Stolen a sign - cand eram copil nu era moda cu prea multe semne la tara la bunica, dar daca era vorba de cirease, mere ar fi fost altceva.

57) Backpacked in Europe

58) Taken a road-trip

59) Rock climbing - mi-as dori dar conditia fizica a genunchilor mei inca nu o permite.

60) Lied to foreign government’s official in that country to avoid notice - aici n-am facut-o eu, a facut-o ghida la vama pentru mine, ca intarziasem 2 zile in spatiul shengen.

61) Midnight walk on the beach - eu cu plaja, nisipul, marea nu le am, am mai zis.

62) Sky diving

63) Visited Ireland - si asta mi-ar place

64) Been heartbroken longer then you were actually in love - mai mult am iubit.

65) In a restaurant, sat at a stranger’s table and had a meal with them


66) Visited Japan - ar fi interesant... multe mai sunt de vizitat pe lumea asta!

67) Benchpressed your own weight

68) Milked a cow - nu aveam forta necesara la varsta la care am incercat.

69) Alphabetized your records - mda, eu si ordinea... abia inteleg la ce s-ar putea referi asta.

70) Pretended to be a superhero

71) Sung karaoke - din fericire pentru cei din jurul meu is constienta ca n-am voce. Fredonez doar cand e muzica tare si nu ma aude nimeni.

72) Lounged around in bed all day

73) Posed nude in front of strangers

74) Scuba diving

75) Got it on to “Let’s Get It On” by Marvin Gaye

76) Kissed in the rain

77) Played in the mud

78) Played in the rain

79) Gone to a drive-in theater

80) Done something you should regret, but don’t regret it - nu inteleg prea bine, dar eu nu regret nimic niciodata si ma amuz cu tampeniile ce le-am facut.

81) Visited the Great Wall of China - dintr-un capat intr-altul nu ma tine sa-l vizitez.

82) Discovered that someone who’s not supposed to have known about your blog has discovered your blog - pana la urma asta e, e public si chiar cu pseudonim gura lumii afla.

83) Dropped windows in favor of something better - am renuntat la windows pentru linux cand nu eram la job.

84) Started a business - as vrea dar in Romania e din ce in ce mai greu sa iti faci business ul tau cinstit si sa si reusesti datorita miilor de taxe inventate si controale unde aia s-au invatat ori sa primeasca ori sa te frece.

85) Fallen in love and not had your heart broken - langa sotul meu.

86) Toured ancient sites - da, prin Geoagiu, Alba..

87) Taken a martial arts class - ma batea un gand odata dar nu ma incadrez ca nu-mi place strictetea aia...

88) Sword fought for the honor of a woman - ei, am mai luat eu apararea unor colege, dar nu asa, inaltator cu sabia...

89) Played D&D for more than 6 hours straight - am patit asta doar cu Civilization II CTP si cu Diablo II LOD.

90) Gotten engaged - da, m-am si casatorit anul trecut.

91) Been in a movie - la noi in zona teatrul a avut o influenta mai mare, asa ca am jucat intr-o piesa de teatru in cadrul unui festival studentesc international. Se pune?

92) Crashed a party - daca nu mi-a placut am plecat, dar neinvitata nu m-am dus si nici n-am stricat vreuna.

93) Loved someone you shouldn’t have - Am iubit numai din inima si actiunea in cazul asta si limitele lumesti is cam stramte.

94) Kissed someone so passionately it made them dizzy -hmm, nu stiu de la ce era ameteala exact.

95) Gotten married

96) Had sex at the office

97) Gone without food for 5 days - am tinut post negru o saptamana, fara apa si mancare.

98) Made cookies from scratch - niciodata nu-s cu masuratori si ingrediente la fix.

99) Won first prize in a costume contest.

100) Ridden a gondola in Venice - in ultima vreme e cam scumpa; am preferat sa merg pe jos si sa ma bucur de sansa de a fi acolo.

101) Gotten a tattoo - are barbata'miu si pentru mine.

102) Found that the texture of some materials can turn you on - uneori hainele de piele in contact direct cu pielea, dar tind sa cred ca in prea mica masura si ca depinde mai mult de cine e langa tine si ce face...

103) Gotten divorced - sper sa nu trec prin asta vreodata.

104) Been on television news programs as an “expert”

105) Got flowers for no reason - there's always a reason :P

106) Masturbated in a public place

107) Got so drunk you don’t remember anything - s-a rupt filmul si nu as repeta experienta.

108) Taken illegal drugs - hasis, mi-au tot bagat cersetorii din Franta pe gat ca erau foarte mirati pentru ca n-avea nici un efect la mine.

109) Performed on stage - asta da, cum ziceam mai sus.

110) Been to Las Vegas

111) Recorded music - de pe o banda pe alta, dar nu cu mine, ca eu n-am nici o treaba cu arta asta.

112) Eaten shark - miroase puternic a peste, am halit ceva cotlete; imi place foarte mult cartilagiul.

113) Had a one-night stand

114) Gone to Thailand - si asta mi-ar place... ufff, mare-i pamantul asta.

115) Seen Siouxsie live

116) Bought a house

117) Been in a combat zone

118) Buried one/both of your parents

119) Shaved or waxed your pubic hair off

120) Been on a cruise ship - nu ma tenteaza, ca as vedea mult timp apa in larg si eu am o problema cu inotul.

121) Spoken more than one language fluently

122) Gotten into a fight while attempting to defend someone

123) Bounced a check - nici imprumuturi in banca n-am, urasc sa fiu datoare, nu ma intind mai mult decat plapuma.

124) Performed in Rocky Horror

125) Read - and understood - your credit report - eu am terminat litere, cu cifrele n-am nici o tangenta.

126) Raised children - nu stiu daca puii de papagal se pun, dar in curand o sa cresc si copii.

127) Recently bought and played with a favorite childhood toy Bubble maker din ala cu sampon si pistoalele cu apa la varsta asta se pun? :D ca nu le prea pot rezista.

128) Followed your favorite band/singer on tour

129) Created and named your own constellation of stars Am eu 3 stele coliniare si inca cateva in jur ce par sa formeze o cruce. Alea is stele mele ce ma urmeaza peste tot.

130) Taken an exotic bicycle tour in a foreign country

131) Found out something significant that your ancestors did - si acum is marcata de faptul ca bunicul de pe mama mergea iarna prin padure si dadea "buna ziua" la lup. Si se zice ca lupii ii raspundeau politicos si plecau in treaba lor.

132) Called or written your Congress person - la noi in Romania tre sa fii batut in cap sa scrii parlamentarilor nostri ca oricum nu te baga in seama.

133) Picked up and moved to another city to just start over - de nevoie a trebuit sa ma mut...si acum imi aduc aminte cu drag de perioada de 1 an in Ardeal.

134) …more than once? - More than twice?

135) Walked the Golden Gate Bridge

136) Sang loudly in the car, and didn’t stop when you knew someone was looking

137) Had an abortion or your female partner did

138) Had plastic surgery

139) Survived an accident that you shouldn’t have survived - ba a trebuit sa supraietuiesc ca nu sunt pregatita inca sa mor, mai am multe de trait... vedeti ce putine lucruri sunt bolduite aici?

140) Wrote articles for a large publication - nope, doar poezii dar nu le-am scris special pentru publicat, de fapt greu am fost convinsa sa le trimit.

141) Lost over 100 pounds - nu chiar 45 de kile ca as fi ajuns subnutrita, dar 30 KG am dat jos in 3 luni.

142) Held someone while they were having a flashback

143) Piloted an airplane - daca nici carnet nu am nu stiu cine m-ar lasa pe-un avion... de calatorit am calatorit cu avionul si mi-a placut muuult cum se vedea totul.
144) Petted a stingray - nu le am cu pestii decat cand sunt bine pregatiti.

145) Broken someone’s heart - asta e, da' n-am vrut.

146) Helped an animal give birth - n-am avut ocazia dar am contribuit la cuibul papagalilor mei si le-am suflat sub coada cat au avut oua (si inainte.. si acum ca au pui...)

147) Been fired or laid off from a job

148) Won money on a T.V. game show - n-am casigat niciodata bani nemunciti.

149) Broken a bone - deseori mai ales genunchii.

150) Killed a human being - doar molii, tantari si gandaci.

151) Gone on an African photo safari - ehh.. aici sper sa merg ca am senzatia ca mostenesc de la bunicu' dialogul cu animalele salbatice.

152) Ridden a motorcycle - de mult zic ca o sa fac si asta, dar pentru putin timp ca e jale cu atentia soferilor la biciclisti si motociclisti si nu as face-o ca e periculos, doar ca is curioasa ce senzatie e, cum te simti.

153) Driven any land vehicle at a speed of greater than 100 mph - bucurati-va ca n-am carnet si nu mai puneti intrebari din astea ca pe strazile din .ro s-ar dezmenbra orice masina la peste 160 km/h.

154) Had a body part of yours below the neck pierced - eu sunt anti-durere, nu mi-a placut nici sa fac injectii si vaccinuri ce erau absolut necesare, dar sa ma gauresc eu singura de nebuna nici gand.

155) Fired a rifle, shotgun, or pistol - mi-ar place sa trag la tinta, dar deocamdata doar cu pistoale de jucarie m-am jucat.

156) Eaten mushrooms that were gathered in the wild poate pentru americani asta e SF, la noi si urzicile si ciupercile se culegeau clandestin. Insa cum ai mei nu se pricepeau la soiuri de ciuperci n-am cules decat hribi ca aia stiam sigur cum arata.

157) Ridden a horse- mi-e cam frica dar as incerca odata, cand n-o sa am probleme cu genunchii.

158) Had a surgery

159) Had sex on a moving train

160) Had a snake as a pet - urasc serpii ca si paianjenii si gandacii.

161) Hiked to the bottom of the Grand Canyon

162) Slept through an entire flight: takeoff, flight, and landing - niciodata, eu in orice mijloc de transport ma benoclez pe geam non-stop si nu pot dormi.

163) Slept for more than 30 hours - aproape, dupa vreo cateva examene de m-au tinut multe nopti la rand treaza am luat o pastila din aia de te face sa dormi atat cat ai nevoie ca sa te odihnesti (rohypnol)

164) Visited lots of foreign countries - cateva, dar e loc de muuuult mai multe.

165) Visited all 7 continents

166) Taken a canoe trip that lasted more than 2 days - cu barca nu m-as simti in largul meu, ca nu stiu sa inot.

167) Eaten kangaroo meat

168) Fallen in love at an ancient Mayan burial ground

169) Been a sperm or egg donor

170) Eaten sushi

171) Had your picture in the newspaper - poza nu, dar m-am trezit ca mi s-au rastalmacit cuvintele si cica as fi dat un interviu fara sa stiu in Monitorul.

172) Had 2 (or more) healthy romantic relationships for over a year in your lifetime

173) Changed someone’s mind about something you care deeply about - eu imi zic parerea si cand cred din tot sufletul is destul de categorica, asa ca nu prea o sa influentez pe nimeni intr-o discutie contradictorie.

174) Gotten someone fired for their actions

175) Gone back to school

176) Parasailed (sigur, cand o sa invat sa innot si or sa zboare porcii)

177) Changed your name - numele de familie dupa casatorie. Mi-a placut si numele vechi si asta nou si prenumele deci nu am motiv sa mi le schimb.

178) Petted a cockroach - daca vrajitul sa stea locului cat ii dau eu in cap cu matura sau mangaiatul cu talpa papucului s-ar pune...

179) Eaten fried green tomatoes - numa rosii galbene si rosii. Lasand gluma la o parte la nou se fac mai mult snitele din bostan si din cartofi.

180) Read The Iliad - versificatia aia au facut truda mea zadarnica si am renuntat inainte de final.

181) Selected one “important” author who you missed in school, and read Am citit Marquez, Eco si Hesse dupa ce am terminat liceul desi atunci erau in voga.

182) Dined in a restaurant and stolen silverware, plates, cups because your apartment needed them - Am comandat un ceai si am golit tot vasul cu zahar intr-o plasa ca n-aveam acasa la cafea. Farfurii si din astea nu, nici macar pixuri sau brichete.

183) …and gotten 86′ed from the restaurant because you did it so many times, they figured out it was you

184) Taught yourself an art from scratch - eh, talentul nu se invata si ce trebuie pe langa talent, n-am aprofundat niciodata din lene.

185) Killed and prepared an animal for eating - nu pot.

186) Apologized to someone years after inflicting the hurt - de ranit n-am ranit niciodata pe cineva in mod constient. dar am mai dat cu bata in balta si apoi mi-am cerut scuze.

187) Skipped all your school reunions - da, si la balul bobocilor eram in rockoteca :D

188) Communicated with someone without sharing a common spoken language de mica gesticulam cu francezii si nemtii ce veneau in gazda la matusa-mea la Neptun.

189) Been elected to public office - ca secretara la Liga Studentilor, ca vice-presendinta nu ma incadram fiind simpatica dar nu si curva.

190) Written your own computer language - nu le am cu "codul" cum nu le am nici cu matematica. Daca ar presupune un dialog direct m-as baga.

191) Thought to yourself that you’re living your dream - I am living my dream, nu tre' sa imi zic asta.

192) Had to put someone you love into hospice care - inca nu, dar nu stiu cat mai rezista langa mine.

193) Built your own PC from parts

194) Sold your own artwork to someone who didn’t know you - nu am asa artwork valoros...

195) Had a booth at a street fair

196) Dyed your hair - cu feonul, dar nu-mi place.

197) Been a DJ

198) Found out someone was going to dump you via LiveJournal - eu n-am fost parasita niciodata, eu am fost aia rea, dar pe vremea mea nici mobil nu era.

199) Written your own role playing game

200) Been arrested - eram sa fiu din cauza cainelui meu maidanez si a unui dobitoc ce l-a zgandarit, dar m-a salvat Ligia.

1 comments:

Anonim spunea...

auch, lunga leapsa.
m-am achitat de ea : http://bogdan.px.ro/?p=163 dar nu stiu cui s-o dau mai departe. Gandilesc problema si anunt ;)