joi, 27 martie 2008

Despre reclame

La noi s-a incetatenit ideea de reclama mincinoasa cand acea reclama ascunde un adevar, afirmand de multe ori contrariul. Pentru asta exista organe abilitate ce se sesizeaza si amendeaza firma (ce nici nu simte amenda pe langa zecile si miile de "pacaliti", dar asta e, s-au luat masuri, au fost sanctionati).

Dar nu despre asta vreau sa va vorbesc, ci despre reclamele "indulcite", despre reclama de pe ambalaje. Alea stralucitoare si savuroase.

Nemtii au venit cu o initiativa in care fac o poza produsului ambalat de te face sa salivezi si sa cumperi... si apoi alta poza produsului real din interior.
Au gasit asa destule ambalaje savuroase, spre deosebire de produsele gazduite inauntru.



Ma gandesc cum ar fi sa preia initiativa cineva si la noi, ca diferentele sunt si mai mari. Si sa lanseze o invitatie tuturor sa semnaleze chestiile de genul asta.