vineri, 6 iunie 2008

6 iunie

O zi minunata pentru informatie si comunicare, zi in care in 1969 a fost creata prima conexiune internet, cand s-a creat primul protocol de retea si s-au trimis primele pachete de date... si as putea sa continui cu tot felul de date interesante pentru voi dar de fapt vreau sa va atrag atentia asupra unor fapte ce nu va intereseaza defel si nu au nici o importanta istorica.

picioruse bebeAstazi a fost ziua mea si m-am simtit excelent. Pentru ca azi am semnat cu Cord Center pentru recoltarea celulelor stem. Pentru ca azi am simtit ca insemn mai mult pentru cei dragi mie si toata ziua am visat la momentul cand o sa sarbatorim ziua de nastere a copilului.

Si pentru ca in ciuda proiectelor si curateniei azi am facut o pauza si am iesit la o plimbare, iar apoi am ajuns si eu sa vad o comedie romantica (stiti cat de rare au devenit astea? Majoritatea asa numitor comedii romantice se dovedesc a fi drame sau chiar thrillere psihologice cu accente horror. Mda, n-am eu asa un simt al umorului dezvoltat incat sa rad la faze de prost gust ca s-ar fi gasit cateva filme mediocre pline de faze penibile.)

Si pentru ca Pup, puiul cel mare al lui Tyby mi-a cantat azi mai frumos ca in celelalte zile.

Multumesc din suflet tuturor celor care m-au felicitat azi. Ma duc la somn cu un sentiment de implinire.

1 comments:

Anonim spunea...

Multi ani traiasca, multi ani traiasca, La multi aaaaaaaaaaaani!