marți, 3 iunie 2008

Aer Conditionat

Din multimea de tipuri de aparate si oferte cu montari gratuite aparute in sezonul cald unora le vine greu sa aleaga.

Eu una stiu de mult sa nu am incredere in "meseriasi" si nici sa nu ma pun pe liste de asteptare pentru un montaj deficitar. De aia eu cand ma voi hotari voi apela la aceeasi firma ( Termoserv din Suceava - si da, am fost atat de multumita ca le fac reclama moka) cu care am colaborat si la instalatia centralei termice; au scule calumea si echipe profi si mai sunt si de treaba. Poate dau 100 RON in plus fata de super-mega-ofertele din jur, dar sa stiti ca banii astia mi se vor intoarce in buzunar ulterior, din consumul de la curent si din alte cheltuieli ce apar la ceilalti in urma unor montaje proaste. (Asa am patit si cu centrala unde consumul e mult mai mic decat la altii ce au facut economie la sange si eu m-am lafait la 22 de grade toata iarna si n-am inchis-o deloc.)

Cine insa inca nu e lamurit de ce ar trebui sa opteze pentru o firma de incredere nu pentru mega-oferte poate citi un articol bine documentat despre aerul conditionat in Gandul. Stiu ca e vechi articolul, dar e atat de util incat cine nu l-a citit pana acum merita sa arunce un ochi. Felicitari autorului, bine scris si extrem de util. Poate invata si romanu' de bazar ce umbla dupa ieftineli ceva din probleme expuse acolo in loc sa le traga pe pielea lui.

( offtopic : am revenit sa imi vad apartamentul dupa instalatia de la curent si sa reintru in programul de lucru. Mai multe detalii despre pe unde am fost cat mi se devasta casa si cum arata apartamentul dupa dezastru va dau imediat ce imi reintru in ritm)