joi, 5 iunie 2008

Ajutor, salvati-mi casa!

Cum v-am promis va pun cateva poze de dupa macel (dupa ce s-a facut traseul pentru instalatia noua de curent).



Alea "live" din momentul realizarii si dinainte sa se stranga tot molozul in mare nu le am ca n-am fost prezenta la distrugere (si nici aparatul nu am indraznit sa-l las la cataclism), am venit dupa ce s-a potolit totul. In schimb stiu ca au venit vecinii la usa sa intrebe ce arde ca asa iesea un nor de praf dens si gri din apartamentul nostru de ziceai ca-i fum.



Ar mai fi fost multe de surprins dar se pare ca imediat ce si-a dat aparatul seama in ce prafaraie e, s-a inchis pentru autoprotejare si a refuzat sa se mai deschida chiar cu acumulatori noi.

6 comments:

Mihai spunea...

io nu pot sa inteleg de ce nu ati acoperit toate cu un cearsaf sau cu un nailon. Uite cat praf s-a pus pe scaun, pe mobila si pe canapea. E si mai greu de curatat dar se si strica mobila.

Noi cand am schimbat (o parte din) instalatia electrica am acoperit toate obiectele si nu am avut asa de mult de curatat apoi.

BlindGirl spunea...

Ideea e ca am cautat in tot orasul electricieni si toti dadeau din colt in colt si dispareau fara urma cand auzeau despre ce tip de apartament e vorba.. ca tot blocul e din placi de fier-beton din ala cu tevi groase, rasucite, in x din 5 in 5 centimetri si cu plasa peste. ( Asta daca se rupe plata tectonica si se surpa pamantul intra inauntru intact si murim cand ramanem fara aer, dar de crapat nu se crapa)

Am incercat sa apelam si la firma si ne-au bagat un pret de peste 60 milioane numai ca sa nu ne refuze direct.

Si cand am prins om si a zis ca incepe atunci si gata pana in weekend, n-am zis sa mai stea sa strangem, ci am strans in mare si apoi eu am plecat ca n-am voie in mediu din asta in perioada asta si barbata'miu n-a mai strans ca a stat sa-i dea la mana omului.

(Pe asta l-am prins ca era din Piatra si nu stia despre ce-i vorba... imi aduc aminte cum imi zicea el ca sa stau fara grija ca are scule profi si ciuruieste tot cum vrem... ca dupa aia sa-si retraga cuvintele)

Oricum praful ala a intrat si la calculatoare si in dulapuri chit ca au fost inchise si acoperite, bagate in pungi groase de plastic si legate bine...

Norocul meu a stat in barbata-miu si intr-un aspirator de putere mare. Cu un aspirator bun nu prea ai probleme la praf, mai ales daca nu a fost tesit/calcat - asa ca pe mobile/scaune a fost simplu.

Mare parte din mobila va dispare acum la curatenie oricum ca nici reconditionata nu mai putea fi, avand tot felul de probleme adunate de-a lungul vietii ei de la generatiile ce-au folosit-o...

Richard M. Ilie spunea...

Dezastru. Calamitate naturala. Cred ca as face infarct sa-mi vad camera asa. Tre sa pui si poze dupa curatenie ;)).

BlindGirl spunea...

O sa mai dureze nitel ca e de zugravit/ faiantat/parchetat toata casa si multe altele.

Insa cu siguranta o sa fac o poza macar cat s-o am amintire pana cand face bebe 1 an si manjeste tot cu markere ... ca asta am inteles ca ma asteapta :D

Blade(admin) spunea...

Doamne nici nu vreau sa ma gandesc cat tre' sa munciti ca sa faceti curatenie...spor la treaba

e r m e t i k a spunea...

Eu vreau sa vad poze cu copilasul. :)