sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Ce recomand -nu mai recomand

La un an de la eopinii.ro s-a deschis inca un site cu o alta idee nemaipomenita.

Daca pe eopinii.ro notai si comentai serviciile si magazinele sau bancile(si de obicei putini ziceau de bine, ca aveau prea multe paie in ochi primite zi de zi), aici recomanzi ceea ce iti place. Automat lumea nu mai e asa inversunata insa adminii cu siguranta au de munca cu stersul auto-reclamelor mai ceva ca pe eopinii.

Aici insa nu e vorba de un magazin/serviciu ci de produse. De exemplu: programul x, siteul picresize(cu care micsoram (resize) fotografiile fara sa mai instalam programe in calculator) , gemul de la schwartau, castile care le am eu de un an si se aud beton, cartea pe care tocmai am citit-o si O RECOMAND. Adica, pe scurt, CE RECOMAND.RO si pe principiul asta ajungi sa recomanzi de la filme si carti, la jucarii pentru cei mici sau ciorbe ca la mama acasa servite in cutare sau cutare restaurant (care poate nu e extraordinar la capitolul fripturi sau pizza dar are niste ciorbe si supe... miam miam).
Sa speram ca vor sti adminii sa trieze intre reclamele facute chiar de restaurantul in cauza si parerile sincere ale consumatorilor. Eu le urez mult succes!

LATER EDIT : Pana la urma nu-s ce credeam eu mai sus. NU luati in serios ce-am scris ca nici ei nu iau treaba in serios. Am scris 2 reviewuri cu poze, tratat succint dar mult peste limita lor de cuvinte si am asteptat sa le publice, bucuroasa ca ajut si eu la ideea asta si le scriu content calumea, ca utilizator nu ca firma. Si aproape a trecut saptamana si nici un semn. Le-am mai scris ieri-alaltaieri la support sa intreb ce si cum, nici un raspuns. Asta e. O idee buna care se duce de rapa. Pacat.