duminică, 11 ianuarie 2009

Seamana cu...

Mai intai a venit mama si mi-a zis ca Lucian seamana foarte mult cu mine:

-Da, chiar seamana cu tine... uite are...ochii lui Bogdan, barbia lui Bogdan, buzele lui Bogdan, sprancenele lui Bogdan... da' parca asa, la formatul fetei aduce cu tine :D (Asta pentru ca e inca grasut si nu pare ca are fata ovala ca a lui Bogdan... mai vedem can ii mai scad falcile... mi-am zis atunci.)

De cativa ani am tot zis ca daca ar fi sa avem un copil as vrea sa fie baiat si sa semene leit cu taica-sau, ca mi-e drag de taica-sau si tare as vrea sa-l vad de cand era mic. Cat am fost gravida insa nu mi-a pasat foarte mult, sanatos sa fie copilul, ziceam tot timpul. In sinea mea stiam totusi ca e baiat. Si da, e leit taica-sau.

Lucian 100%smecher

Acum, la 4 luni am primit de la maica-mea un tricou amuzant si mi-am adus aminte de povestea de-a "cu cine seamana copilul". Si ultima fraza e 100% adevarata... e smecher, desi asta n-a mostenit-o de la nici unul dintre parinti.
100% smecher

Tot asa la distractie puteti face si testul sa vedeti cat la suta seamana cu tata si cat cu mama pe My heritage. Dar tare cred ca acolo e trucat, nu cred ca a iesit cuiva altceva decat 50%-50%.seamana cu look-like matter