duminică, 8 iunie 2008

La Medeleni

sau depre Pensiunea Silva din Suceava.

scaune albe gradina
Caci aici am stat cat s-a facut instalatia de curent in apartament si fiindca mi-a placut foarte mult atmosfera m-am hotarat sa-i dedic un post.

Primele zile nu stiam de ce anume imi aduce aminte cu scaunele albe de epoca din gradina, cu salonul racoros cu pianina, cu geamurile mari si cu dulceata de trandafiri. Insa toate pareau sa contribuie la o atmosfera aparte, in care ma simteam ca nepoata la bunici. Doar ca nu semana deloc cu amintirea copilariei proprii, ca aia ar fi fost mai degraba la tara, intr-o casa de chirpici cu un borcan mare de chisleac servit dintr-un ulcior de lut sau pe prispa cu pisicile.

salon pianina

Apoi mi-am amintit... eram "La Medeleni", ajunsesem parca intr-un spatiu imaginar, spatiu ce semana cu visurile mele de cand eram mica si incercam sa recreez atmosfera cartii chit ca nu aveam, pe atunci, puncte reale de reper. Acum am ajuns acolo cu ajutorul pensiunii Silva care, pe langa facilitatile standard ofera bonus si atmosfera asta de neuitat.

Pentru cei ce ajung aici din google si vor sa se informeze cu date mai exacte, o sa zic ca are catv si internet, mobilier standard in camere si totul este de o curatenie exemplara. (Lenjeria este alba din bumbac de damasc si am vazut ca se spala la 90 grade si se apreteaza. Zic pentru ca multi au preluat lenjeria aia creponata si stiu ca nici eu nici o amica de-a mea n-am inchis un ochi toata noaptea intr-o pensiune in Lacul Rosu din cauza alergiilor si a lenjeriei buclucase ce le-a declansat). Pensiunea are curte cu gradina si parcare.

Pensiunea Silva orasul Suceava

In functie de grupul de persoane si de numarul de zile, se poate negocia pretul in asa fel incat sa puteti opta si pentru mancarurile specific bucovinene, precum si pentru alte produse la un pret de nerefuzat. Pret orientativ - 60 RON/zi.

Inca o bila alba indirecta vine din faptul ca, pe perioada cat am stat acolo n-am auzit nici o urma de manea sau alte prostii care sa strice atmosfera.

pensiunea silva paturi single

Daca ar fi sa vorbim de defecte poate as pomeni faptul ca e mica - are 4 camere ( circa 10 locuri) si 3 bai cu cada, motiv pentru care se preteaza mai degraba pentru o vacanta in familie (pensiunea poate asigura si mese festive de sarbatori) decat pentru o intrunire business unde numarul de persoane participante e mare.

Pana sa ajung la Pensiunea Silva am alergat 2 zile prin tot orasul Suceava si n-am gasit nimic convenabil pentru mine si fam. Pufulescu (cei 4 papagali bine-crescuti ai nostri nu erau acceptati la multe hoteluri din zona chit ca prin zona roiau destui papagali plini de importanta si lipsiti de educatie care cu siguranta erau mai deranjanti decat astia mici).

Stand de vorba cu doamna Teodora de la Pensiunea Silva am aflat mai multe despre cerintele si normele ce trebuiesc indeplinite de pensiuni. Ea se straduieste si e mai catolica decat papa, respectand regulile asa cum isi respecta clientii. Si se vede ca o face cu placere. Ceea ce e de laudat intr-o tara in care toti incearca sa te fraiereasca si sa evite cat mai mult legile si normele.

Asa intamplator am aflat si de faptul ca acum e obligatoriu sa ai in dotare si paturi single nu doar duble (ce acum se numesc matrimoniale). Simteam eu ca era ceva necurat la Vila Alice din Suceava cand mi s-a motivat pretul de 100RON/noapte in camera single cum ca la ei camerele single sunt dotate doar cu paturi duble si ma taxeaza la pat dublu ?!?

Si inca ceva - eu am servit micul dejunul la pensiune si cand cascam ochii mari si ma minunam de asa mic dejun consistent cu preparate una si una, doamna Teodora mi-a zis ca asa este obligatoriu sa se serveasca la micul dejun de peste tot. Trebuie sa oferi clientului lapte/ceai/cafea si carne, oua, branza (cascavalul pane cred ca a fost bonus), rosii, unt, miere de albine.

pensiunea Silva Suceava

Daca aveti nevoie de puncte de reper ca sa o vizitati cand ajungeti in zona, Pensiunea Silva se gaseste la 2 km de centrul orasului Suceava. De la Catedrala (intre Catedrala si Bebelus) se merge pe Str. Grigore Ureche, stada ce se continua ca Str. Bogdan Voda. A 3-a straduta pe dreapta de cum ati intrat pe Bogdan Voda este Str. Lascar Lutia iar la Nr. 9(drept in capat) se gaseste pensiunea Silva(e trecuta adresa pe GPS).Telefon 0230/524973, mobil: 0740/144022.

(Pentru a mari fotografiile faceti click pe fiecare in parte in fereastra noua)

Pentru cine se intreaba, iar e un post scris gratuit chit ca "e de bine". Poate tocmai pentru ca printre atatea servicii proaste in Romania, cand gasesti unul calumea parca merita sa-l saluti si sa-l promovezi.

1 comments:

Anonim spunea...

Frumos articolul. S-ar putea incadra si la concursul meu:)