vineri, 4 septembrie 2009

Dialog cu politisti Monolog!?

-Buna ziua, am venit sa va cer sa parasiti locul acesta, sa mergeti in alta parte...
-Buna ziua...sa inteleg ca e interzis sa ma plimb pe aici?
-Pai vedeti ca scrie undeva loc de joaca?
-Nu, dar eu ma plimb cu copilul in carut, nu ma joc.
- Dar nu este un loc de joaca special amenajat pentru copii.
- Nu, nu este. Este spatiu public amenajat pe banii cetatenilor si eu ma plimb.
-...copii intelesesera mai adineauri... Nu e spatiu de joaca pentru ei. (Langa noi mai erau 3-4 copii veniti sa vada bebe si sa ne avertizeze de "dialogul" asta; printre altele imi spusesera ca le-a zis politista ca acolo ar putea rupe florile... dar ei nu ajung acolo sus!)
-Pai nu se joaca, discuta cu noi la o plimbare prin parc.
-Ar fi trebuit imprejmuit aici - vedeti, cum e in spate...
bucovina inaripata statuie suceava esplanada porumbei
-Dar nu este imprejmuit, acolo este asa pt trandafiri.
- Nu, e pentru statuia asta nu vedeti ca are si ea flori?
- Spuneti-mi, scrie undeva ca nu e voie sa ne plimbam pe esplanada in dreptul statuii? Ca suntem pe esplanada, macar de-am fi pe pietricelele din jurul statuii...
- Nu scrie chiar asa, dar nu este loc de joaca special amenajat...
- Sesizati ridicolul?
- !!!???
-Mie imi taie sefa din salar daca vine si vede copiii astia aici!
- Salar platit din bani publici ...

Adica eu dau bani sa fiu deranjata de la plimbare sub niste pretexte inventate de o comunitara cu aere de organ... asta mi se pare mie ridicol. Sa platesti comunitari din astia din banul public sa se plimbe prin parcuri si sa se ia de lume fara motiv. Oricum nu i-am vazut vreodata facand altceva. Oare nu scapam de ei in criza?
Alo, domn primar de Suceava, se aude? Nu ne trebe ou, dar avem... avem si statuie, frumoasa dar extrem de scumpa si, aparent plina de interdictii. Poate macar de comunitari (nu cainii, politistii!!! ) sa scapam ca sunt complet inutili. O ramasita a sistemului... niste oameni platiti sa se plimbe prin parcuri si sa vorbeasca neintrebati.