joi, 1 mai 2008

Harbuuuz

adica pepene verde.

harbuz pepene verde

Stiti cum pica harbuzul acum pe stomacul prea incarcat de atata carne dupa 3 zile cu mese de Paste? E ca o binecuvantare. Fotografia nu e artistica, ca la pofta ce o aveam am lasat aparatul asa cum s-a pacalit el in lumina aia... unde sa-l mai mut ca in 2 minute felia era in burta si o haleam pe-a 2-a.

Asta e al 3-lea luat in perioada asta, am mai luat si harbuzoaice (pepenii lungi dungati) si alea aveau coaja si mai subtire.. si la 2.5 RON/KG e unul din cele mai ieftine fructe de pe piata, chit ca nu e sezonul lui. Dulce, zemos, facut... ce sa zic... barbata-miu se pricepe sa-i aleaga. ( Noi i-am luat din Metro dar cred ca sunt mai peste tot)

Stomacul meu imi multumeste pentru masa :P (click sa mariti poza daca vreti sa salivati mai cu spor)

7 comments:

Anonim spunea...

chiar ca salivez... mi-ai facut pofta :D

Anonim spunea...

ala lung cu dungi se mai cheama si lubenitza

Anonim spunea...

pepenele are o filozofie a lui, aparte...închide miraculos răcoarea verii în el dar şi vălureşte sângele lumilor ascunse...

Anonim spunea...

No, pepenele e fructa? Pai cum ne fu vorba?

Omu' legii spunea...

Mai ce pofta mi-ati facut !

puisorul cufurit spunea...

Harbuuuz, bine zis. Pacat c-ai si tradus. :)))) Bucovinenii stiu despre ce e vorba. :))

iuliansirbu spunea...

la mine la tzara, aia cu dungi se numesc pepeni puscariasi! :D