miercuri, 2 iulie 2008

Moooviez soundtrack

Am o leapsa veche si frumoasa de la o Tomata cu Scufita(careia ii multumesc ca nu m-a uitat si mai paseaza si pe aici chit ca in ultima vreme nu prea am avut activitate pe blog). Leapsa vrea sa stie ce muzica din ce filme mi-a placut mie in mod deosebit.

Si prima data cand am citit cerinta, mi-a venit fulgerator in minte filmul Dirty Dancing, filmul ce a aparut pentru mine odata cu inchirierile video dupa ce a picat ceasca. Si il inchiriam de cate ori ramanea vecina ce avea video singura acasa.

Apoi mi-am adus aminte ce inseamna muzica bine aleasa pentru un film (altceva decat film muzical sau film ce are ca subiect dansul si muzica) ce mi-a placut in cel mai mic detaliu (pana si semnaturile actorilor de la sfarsit ;) ) Terminalul este un film care arata ca se poate visa la perfectiune in exprimarea cinematografica.

Alte melodii ma mai duc cu gandul la o nunta aparte - Godfather si la lucruri triste ( prea triste)- Gladiatorul. Iar cand ma gandesc la un anumit gen de muzica imi vine in cap Matrixul.

Astea fiind spuse, fugaresc leapsa mai departe pe la bOgdan, Denisuca, picsel,Omu' legii si unei femei simple ce sper ca s-a insanatosit intre timp.

Daca mai sunt altii in lista care nu au primit leapsa asta, ii invit s-o ia si imi cer scuze daca ceilalti au mai primit-o deja. Eu inca sunt in haos (curatenie generala - adica similar cu apartasment la rosu, incepand de la curent, usi, tencuiala, etc) si zilele astea merg si la Botosani la controlul lunar al sarcinii.

5 comments:

Anonim spunea...

Vaaai cum am uitat eu de dirty dancing... :( Si ce mult imi placeau vreo 2 melodii din film. Gladiatorul nu mai stiu ce coloana sonora avea, dar am auzit ca multora le-a placut. POate odata o sa incerc si eu.
Ma bucur ca ti-a placut leapsa. Ce mai faci? :)

BlindGirl spunea...

Eu fac relativ bine printre sacii de golband si alte materiale.

Dormim pe jos intr-o camera plina de cutii in care am depozitat tot ce era in sufragerie si debara si simt ca inteleg ce-a vrut sa zica Eugen Ionescu in piesa aia cu mobila ce se tot acumula.

In rest sarcina merge bine, sambata dimineata am programare la medic pentru controlul lunar si scap o zi din curatenie, ma duc la maica-mea la Botosani.

Anonim spunea...

"The wall" nu cred ca se poate mai bine.

Anonim spunea...

Postul asta (http://www.radiozu.com/moooviez/) ori e furat de la tine, ori stii tu ceva de el. :-s

BlindGirl spunea...

Multumesc, se pare ca pana am revenit s-a facut dreptate si s-a prins hotul. Nu merge linkul tau.