duminică, 18 noiembrie 2007

10

pentru Romania 

Azi cu oameni de afaceri sau cu oameni cu bani. Discutand daca inseamna acelasi lucru sau exista diferente intre ei. Sau altfel spus, despre discutii business vs mondene. Printre invitati: Prigoana, Columbeanu, Tantareanu si Tatoiu ( in tendinte?... sa analizam fotografiile)

Cum urmaream eu dezbaterile observ imbracamintea doamnei Tatoiu. O bluza alba cu manecile evazate, cambrata si
nitel trasparenta spre talie si niste pantaloni de calarie cu cizme pe masura.

Am stat si am reflectat cand am vazut ca intre picioare, pantalonii aveau petice de piele si imediat m-am gadit ca e clar ca rostul carpelii e sa nu se roada prea tare.(ceva in genul cum au cei de la fisc, doar ca acestia din urma au cotiere..)

Tatoiu

Tatoiu

Dat fiind scandalul cu traficul in Bucuresti, cu santurile si drumurile inchise, m-am gandit ca femeia a venit calare pana la emisiune. Sau poate asa se aduna banii... Sau o fi o noua malaldie  moda si atunci ii sugerez sa se uite si aici daca tot vrea sa fie in tendinte.