joi, 22 noiembrie 2007

Mersul trenurilor

Versiunea Interactiva. Pe internet la adresa cfr.webgis.ro veti vedea trenurile pe harta, in timp real. Dati pe preview ca sa va lamuriti cam cum arata interfata asta.

mersul trenurilor

Poti cauta dupa numarul trenului sau dupa statie. Am verificat acum vreo 2 saptamani cand Iris era in rapidul Bacau - Suceava si eu uitandu-ma pe harta i-am zis ca tocmai tre' sa se intalneasca in drum cu un personal.

Printre ale chestii, de cand ma tot holbez eu pe acolo n-am vazut nici un tren la 100Km/h sau mai mult, nici mama intercity-ului. Probabil datorita structurii cailor ferate.

Daca navigati cu Opera e posibil sa aveti probleme in incarcarea interfetei; se rezolva cu Mozilla Firefox.

Stiu ca am mai scris mai demult aici dar, pentru ca scrisesem int-un comentariu multi nu mai gasesc ...postul. :)

5 comments:

Anonim spunea...

firefox-ul asta le rezolva pe toate

Unknown spunea...

Am scris si eu. Indicandu-te ca sursa. :P

Vlad spunea...

Cred ca site-ul afiseaza viteza medie de pe tot drumul, de aia nu ai gasit tren cu mai mult de 100 km/h.

BlindGirl spunea...

Asa am crezut si eu dar care ar fi posibilitatea sa treaca un rapid pe langa un personal la o distanta foarte mare de vreo statie exact cand arata si pe o harta facuta cu media de viteza?
Practic insa nu vad cum ar fi facut altfel; ar fi culmea sa aflam ca trenurile au tot felul de GPS-uri... ca si asa aflasem ca au costume de scafandru si colaci de salvare.

Vlad spunea...

Colaci de salvare mai merg, dar costume de scafandru? :)) Ca sa se vada Ion ce invarte motorul cand trece pe campii inundate probabil.
Cred ca din cauza locomotivelor merg asa incet, sunt de vreo 2 ori mai batrane decat mine.