miercuri, 14 noiembrie 2007

Scurte

Astazi Blogul meu implineste o luna. Nu imi doresc sa devina celebru, imi doresc sa isi croiasca singur drumul prin viata virtuala. La 1 an ii fac botez cu ursitoare bune sa ma asigur de soarta lui :P

A mai aparut o carte de Jamie Oliver, englezul ala ce a luptat ca din cantinele scolare sa dispara junk food-ul. Gateste cam ca ratatouille :) Adica simplu si natural, dar folosind niste combinatii inedite. Cartea se numeste: "Să gătim cu Jamie. Cum să devii un bucătar mai bun"

La editura Curtea Veche gasiti toate cele 3 carti traduse.

7 comments:

tiberiu spunea...

hehe, prima lumanarica pt blogul tau. iti doresc sa il tii cat mai mult. ca e frumos.

BlindGirl spunea...

multumesc. stateam sa ma gandesc cum se serbeaza blogurile.

La oameni se ia timpul ca baza si nu se calculeaza orele, minutele, lunile ci mai ales anii.

Doar la proprii copii se serbeaza fiecare clipa, fiecare minut langa ei. Si prefer sa il vad ca pe-o progenitura de-a mea, mai buna, mai rea; normal ca e frumos si destept ca n-oi fi eu primul parinte lipsit de subiectivitate. Si sa il serbez cu cat mai multe posturi pe gustul meu :P... ca asa daca stau sa strang un numar de vizitatori sau de posturi parca suna impersonal...

Anonim spunea...

e un personaj interesant jamie oliver. nu-l ştiu decît de la televizor, evident, dar are farmec şi nu se încadrează în grila cu care îi priveam eu pe englezi (generalizînd, dar nu prea mult). am încercat şi cîteva din reţetele lui şi simplitatea de care vorbeai dă un gust mai bun decît multe reţete cu pretenţii. poate şi pentru că e influenţat de stilul italian de a găti.
cît despre junk food, chiar nu-i înţeleg pe cei care mănîncă aşa ceva şi - mai rău - îi învaţă şi pe copii să facă la fel. sper să se vîndă şi citească bine cărţile lui.

Mihai spunea...

Jamie is cool! Am vazut un documentar la un moment dat pe Antena3 despre el. F fain. Si stilul lui de a gati..... :)

Am incercat acu cativa ani orez cu lamaie. A iesit f bun, mi emi-a placut (ai mei nu au fost asa de incantati). :D

Vlad spunea...

La multi ani! :)
Ma bate de ceva timp gandul sa ma apuc de gatit. Problema e ca ma bate cu privirea de la distanta :))

Anonim spunea...

La multi ani!
Stii ma gandeam sa imi depun candidatura pentru ...postura de nas (nash). Poate organizati "alegeri" pe 25 nov. ca tot nu vom participa la...celelalte alegeri.

BlindGirl spunea...

eee.. pai nas la chestii de-astea virtuale e mai dificil.. ca nume are deja si de adus ce sa ii aduceti? poate niste trafic :)