miercuri, 5 decembrie 2007

Draga Mosule,

Niculae, Gerila, Craciun,

Nu am timp sa-ti scriu caci vine inchiderea de an, deci am foarte mult de munca ca sa reusesc sa te primesc cum se cuvine, adica sa-mi iau liber de sarbatori.

Dar vreau sa te rog muuult de tot, daca poti... nu-mi doresc decat un singur lucru: O reclama, cea la Dorato- Plansul, varianta lunga.
Multumesc mult, mosule.


P/S Sampania o am deja, reclama imi trebuie.
Dar daca insisti sa cauti si ceva mai putin virtual, vreau o ciocolata Lindt - Chili (ca nu am gasit pe aici).

PP/S Am fost obraznica.

3 comments:

Anonim spunea...

asta sa fie?
http://video.alege.net/filme-reclame-ro-670-Dorato-Tristete.html

BlindGirl spunea...

Multumesc mult, mosule, chiar m-ai emotionat!
Pentru ceilalti: Vedeti, chiar exista Mosul!

Anonim spunea...

bineinteles ca exista ;)