luni, 10 decembrie 2007

Idei de afaceri

via de ce? blog.
Fiindca tot am vazut ca cineva isi amintea vag de o carte deosebita pe care am avut ocazia sa o rafoiesc, m-am gandit sa va zic si aici despre ce era vorba.

In timpul unei argumentatii cu un francez acesta intinde mana inspre biblioteca, scoate o carte groasa, bine legata, cartonata si mi-o da. Citesc pe coperta un autor (nu retin numele), si maaare TOT CE STIU BARBATII DESPRE FEMEI. STUDIU APROFUNDAT A PESTE 2000 DE ANI DE CO-EXISTENTA. Si alte chestii de apar scrise cu majuscule pe best-sellere dar cu care nu eram noi familiarizati imediat dupa revolutie.

Ma uit atent si rasfoiesc cele peste 300 de pagini veline, albe. Zambesc. Imi zice ca este de cumparat la ei in librarii, imi arata codul de bare, ISBN, editura si imi zice ca e una dintre cele mai vandute carti, si are motivele ei.

Din seria idei de afaceri ciudate ma gandeam sa fac odata o chestie cu lucruri complet nefolositoare. De exemplu sa vand tricouri ce nu pot fi purtate ca nu li s-a facut gaura aia sa bagi capul. Sau sticle care sa aiba un dop turnat din sticla, practic nefiind utilizabile pe interior. Sunt sigura ca as avea clienti.