luni, 15 octombrie 2007

copyright

Phoenix Baba Novac
Sau despre drepturile de autor. Legea drepturilor de autor se gaseste la un search in google dar pt multi suna pompos si neaplicabil la nimic cunoscut.

Poate ca arata urat pe blog scris linkul peste, si imi cer scuze pe aceasta cale dar atata timp cat exista de-alde Badia care iau "da pa net" ca e moka si folosesc in reclame etc. asta e cea mai simpla solutie.Teoretic daca ai timp sa ii dai in judecata castigi dar sugerez oricum oricui mai bine sa incerce sa evite complicatiile caci de obicei acei care fura sunt lipsiti de scrupule, bun simt si au mintea odihnita.

Ce este in poza? Este minimul care il pot face eu ca aceasta formatie sa nu dispara, sa stie ca are suportul publicului si sa se zbuciume in continuare sa gaseasca sponsori si sa sustina cat mai multe concerte extraordinare... (pentru cine nu a fost inca la un concert Phoenix, e mult mai mult decat un mp3... baietii astia canta live extraordinar, nu poate fi descris in cuvinte un astfel de concert, trebuie TRAIT)

Suna ironic poate ca nu stiu ce producatori de filme sa le fi folosit fara acord muzica si eu nu. (Furtul e furt indiferent in ce situatie oricum.)
Eu tin mult la trupa asta cu care am crescut si care m-a invatat multe despre viata chiar prin existenta ei in timp. Pentru ca ii respect si pentru ca ii ascult mereu am considerat ca macar atat pot face.