miercuri, 31 octombrie 2007

in trafic

Zilele astea am profitat de ultimele frunze si raze se soare de toamna asta si am umbat toata ziua prin oras, prin padure, cat sa simt si eu toamna cu mirosul ei specific.

Pana sortez cateva poze din natura vreau sa va povestesc o intamplare.

Seara, soarele apusese si bateriile mi se descarcasera aproape de tot cand mergeam pe cel mai aglomerat bulevard din Suceava, G.Enescu.
car traffic
Lumea ceda nervos in trafic pentru ca era ora cand se venea din zona industriala sau centru de la servici spre zona cu cartirerele cele mai aglomerate si Metro.
Si se tot aglomera pe masura ce se mai adunau masini de la un inca un semafor... Dupa centru, dupa semafoarele de la catedrala, dupa alea dinspre kaufland numai bine treci de tura de la Curcubeul crezand ca totul va fi bine pana la cele de la iesire din bulevard.

Ei bine, nu o fost sa fie pentru cei din traficul de ieri seara ca numai bine ce se mai eliberase nitel strada si aud ( eu ma chinuiam cu ultimul duh din baterii sa mai fac o poza la un copacel dinspre o straduta laturalnica):

-Domnisoara, domnisooooaara, hei, domnisoara, doamna. Doamna! Domnisoara! (dupa care un sir de claxoane si un tumult de injuraturi).

Las copacelul in pace si ma uit spre bulevard crezand ca cineva traversa aiurea. Mare imi fu mirarea cand vad un "smeker" intr-o masina neagra cu portiera deschisa (la sofer, normal), un picior afara care se uita fix la mine si imi zice:

- Hai domnisoara, fa-mi si mie o poza asa... (M-am facut ca nu-l vad. Nu-mi venea sa cred ca ala oprise tot traficul dupa atatea semafoare la 6 seara ca vazuse pe o straduta alaturata ca cineva face o fotografie si voia sa fie el in centrul atentiei. Pai daca eram cu camera video? Daca faceam reportaj sa nu il vada o tara intreaga la TV cum sta el la volan la masina neagra? ( nu stiu ce marca era masina ca nu le am deloc cu astea. Posibil ceva mai sport dupa forma.)
mertan priponit
Asa ca va invit sa va priponiti masinile de firma si sa nu va faceti draci in trafic cu toti boii cand trotuarele sunt atat de libere.

2 comments:

Anonim spunea...

trafic sucks :P si te trec in blogroll :P

Sagy, spunea...

Maio multe mashini decat carosabil.. cica vine caldura=))