duminică, 28 octombrie 2007

Masacrul

Au trecut 2 ani de atunci. Dar cu siguranta urmele masacrului se mai cunosc inca.

Un prieten ne povestea ca o sa mergem sa vizitam Pojorata si Raraul si pana sus nu vom vedea nimic de copaci ca e padure mare si deasa. Nu fusese si el de o vreme pe acolo dar cunostea zona bine.
Si am ajuns. Dupa ce am trecut de cei cativa copaci rariti de la marginea drumului ( ce probabil au ramas de ochii lumii) am ajuns pe ruta spre Rarau.
Si am descoperit dealuri netede, complet defrisate, zumzet inabusitor de drujba si apa curgand la vale peste drumul ce il aveam de urcat.

Nu am fotografii cu defrisarile pt ca nu sunt fotograf de razboi.

Copacul de Hartie
Pentru toti cei care au revenit intr-un loc si au descoperit asa ceva exista astazi Copacul de hartie sau Salvati delta daca nu vreti sa ramaneti doar cu oftatul.
Sau daca vreti sa stiti ce se mai intampla cu natura, vizitati Ecomagazin si Ecosemnal.

1 comments:

Mihai spunea...

Eram prin oras acum cateva zile si la un magazin de unelte gospodaresti era un ditamai afis la drujbe Sthil (sau cum s-a fi scriind), in care arata o casa si muuuuulte lemne taiate langa casa, cu mesajul "adu padurea mai aproape de tine". Daca as fi avut stickere cu "Protejati Natura/PPadurile" le-as fi lipit peste afis!....