duminică, 21 octombrie 2007

Duminica in familie

Fiindca azi e duminica si ma uit pe geam la prima ninsoare de anul asta nu o sa vorbesc pompos, nici fotografii artistice n-o sa pun. O sa pun de-ale casei. Poate tocmai pentru ca am scapat doar c-o sperietura, ca a venit si biopsia si totul e bine.

Si ca sa sarbatorim viata in familie, trebuie sa marturisesc ca am destule pasarele si in curand imi fac un stol. La propriu. Am 2 papagali - nimfe - Tyby si Bella si acum au 5 oua. Si le clocesc pe rand. Si el si ea, cu schimbul.
lutino cockatiels
Tyby e cel mai zburlit si mai alb, gata sa sara sa o apere pe Bella.
Daca va plac, va mai pun poze de familie.
Duminica placuta!

2 comments:

tiberiu spunea...

frumoasa suceava. acum 2 saptamani am fost si pana sa dau de cetatea de scaun am descoperit muzeul satului bucovinean. si frumos parcul din zona. o sa apara pe blog in curand.

la constanta e doar vant si ploaie. aseptam ninsoare sa coboare si pe la noi :)

BlindGirl spunea...

Pai de curand am descoperit si eu ca e parc de fapt padurea aia neingrijita din centru pana la cetatea de Scaun pe care primarul o revendica ca parc central sa o "ingrijeasca" -adica sa o umple de gherete - si care acum apartine de sectorul silvic....
Eu vineri am fost in Iasi. Din pacate n-am prins soare si zic din pacate ca tot fiind acolo am tras si o fuga prin Copou...

Stii cum e pana la urma, fiecare zice ca orasul ala ce l-a vizitat e mai frumos decat ala in care sta zi de zi..