sâmbătă, 20 octombrie 2007

Sinaia 2007

Sinaia insa merita mai multe zile de vizitat caci mai toate cladirile din zona au o arhitectura deosebita, iar la cam toate obiectivele de vizitat programul se termina pe la 16:00.
Sinaia Romania
Click to see more pics.

Peles Sinaia Romania
Acesta este hotelul Economat din Sinaia.
Treci pe langa el in drum spre Peles.
Sinaia Romania
Sinaia Romania
Sinaia Romania
Pelisorul are si el farmecul lui.
Interiorul e decorat dupa gusturile reginei, sustinatoare a curentului Art Nouveau.
Simbolurile abunda peste tot, cele mai intalnite fiind: crucea celtica, crinul francez si floarea de iris.
Pelisor Sinaia Romania
La foisor era protocol de stat asa ca niste oameni ce s-au dat jos din niste MAI -uri ne-au zis ca nu e voie. So, next time.

6 comments:

Anonim spunea...

ce poze frumoase.ai aparat profesional?

BlindGirl spunea...

Pai avand in vedere ca nu are obiective interschimbabile ci e de-a-ntregul eu as zice ca nu.

era odata un banc:

Un renumit fotograf ia pranzul intr-un restaurant din Paris. Dupa ce termina de mancat, vine bucatarul la el: "Am vrut sa va cunosc personal, si sa va felicit pentru fotografiile superbe facute de Dvs. Cred ca aparatura pe care o aveti a costat o gramada de bani!!". La care, fotograful ii raspunde: " Permitet-mi si mie sa va felicit pentru ceea ce ati gatit astazi! Intr-adevar, mancarea este delicioasa! Cred ca aveti niste oale tare scumpe!"

Pe site la dpreview e trecut ca SLR-like. Adica un fel de jucarie de SLR :) E un Olympus E-20.

Anonim spunea...

fata de un benq de doi bani ce am eu e ceva

BlindGirl spunea...

asa e, ai dreptate.
ca sa te incurajez insa o sa iti arat 2 poze facute de Andreea Ardelean cu un benq dc1300

http://forum.digitalworld.ro/uploads//post-47-1084878634.jpg

http://forum.digitalworld.ro/uploads//post-47-1084300250.jpg

Din pacate nu stiu cum sa fac linkurile din comments clickaibile...

Mihai spunea...

Foarte frumoase pozele. Hope you had a great time there. Si noi planuim sa mergem pe la Sinaia si pe la Bran, dar cred ca mergem la anul cand a fi soare si totul verde, ca anul asta nu mai e cand. Am fost in schimb pe la Alba-Iulia, Ciucea, Bologa, Cheile Turzii... :) Avem o tara frumoasa dar nu stim cum sa ii valorificam bogatiile si obiectivele turistice.

BlindGirl spunea...

Nu-mi zi de Alba ca mi se face asa un dor...